קבלן שיפוץ בניינים

לפניכם סרטונים על התחלת תהליך שיקום בטון בקירות, כאשר ישנם סדקים וטיח נופל אשר מסתיר את הקורוזיה אשר אוכלת את הברזל, כמובן שמדובר בברזל הנמצא ממש בקו אחד עם השפריץ. מדובר בקירות אשר נמצאים על גג בבניין אשר משקיף לים וסופג לאורך החורף רוחות חזקות ומליחות של ים, שכן רוחות אלו מסוגלות בקלות להפיל חיפוי כמו ריצוף מבניין ושלא לדבר על שפריץ ישנן ללא חומר הגנה או איטום.

בנוסף לכל הבעיות גם ניתן לומר שהשפריץ עצמו אינו באיכות טובה, שכן ניתן לראות תוך כדי ביצוע עבודות החציבה את התפוררות החומר, אשר נמצא באזורים שונים בתערובת של הרבה סיד ללא מספיק מלט ולכן חומר זה אינו עמיד במיוחד לאור מצבו. ניתן לראות גם אזורים בו מעולם לא היה שפריץ והברזל ממש בלט מחוץ לבטון וללא שכבה של טיח אשר תפריד בין הרוחות והלחות בחוף לבין הברזל אשר כל כך רגיש למזג אוויר.

כחלק מתהליך של שיקום בטון, אנחנו מתחילים עם הפלת השכבה הרופפת על ידי שימוש באזמל רחב במיוחד המותאם לחציבה גסה או לפירוק של קרמיקה מהקירות. לאחר ביצוע השלב הראשון ניתן יהיה להחליף אזמל לאחד בעל חוד חד יותר, כאשר המטרה עכשיו היא לחרוץ כשני סנטימטרים משני הצדדים של הברזל, תוך כדי ביצוע עבודה של הכנה לקשירות מאוחר יותר על ידי פתיחה של נקודות אשר ניתן יהיה לקשור חוטי ברזל.

לאחר ביצוע שלב הפלת החלקים הרופפים, צריך לעבור עם האזמל הרחב על כל הקירות על מנת לבדוק אם ישנם אזורים אשר עומדים להתנפח או להיסדק.

את החציבה מבצעים עד אשר מגיעים לעובי של סנטימטר מאחורי הברזל, היכן שיש ברזל עטוף היטב בבטון קשה ונראה שאין סימן לאיבוד הקוטר של המוט ניתן יהיה לפסוח על החציבה מסביב לברזל זה, שכן רוב הסיכויים שמדובר בבטון טוב וכך גם הברזל.

שיקום בטון הינו תהליך אשר עיקר העבודה טמונה בשלב החציבה והטפסנות, לרוב אנשים מאבדים את הסבלנות בשלבים המוקדמים שכן לאחר שלבים אלו מתחילים לטייח את הקירות. אם הקירות מקבלים שכבה של טיח והקורוזיה עדיין ממשיכה להתנפח, אז ברוב המקרים יהיו בעיות בתוך זמן קצר ובדרך כלל גם הבטון החדש יתחיל להראות סימני סדיקה בתוך זמן קצר יחסית.

לאחר ביצוע כל שלבי הטפסנות מתחילים לשייף את הברזל על מנת להוריד את הקורוזיה וחתיכות של בטון רופף, כאשר יש חומרים אשר מורחים על הברזל צורך איטום וחניקת הקורוזיה.

חשוב!! צריך לחצוב גם מאחורי הברזל ובמיוחד אם מדובר בברזל רקוב אשר רוב השאריות של הריקבון נמצאות דבוקות לבטון מאחורי המוט, לכן חשוב מאוד לנסות ולהזיז את המוט לצד או להיכנס עמוק יותר עם האזמל לתוך הקיר.

אחרי ביצוע הטפסנות ומריחת שתי שכבות של חומר אוטם, ניתן יהיה לטיח את הקירות בטיח מיוחד אשר עמיד בפני מזג האוויר המשתנה ואינו מכיל חומרים אשר עלולים לפגוע במוטות, על הטיח להיות ללא דבקים כמו הבי ג'י בונד אשר אינו מתאים כלל לביצוע עבודה מסוג זה ואף יכול להחמיר את המצב.

רק לאחר טיוח טוב של השטח אשר עבר שיקום בטון, ניתן יהיה לטיח את השכבה הסופית לצורך יישור פני השטח ולסיים עם שכבות של צבע או כל חיפוי אשר נרצה..

לקריאת מפרט עבודה בשיקום בטון.

לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

רגע לפי שעוברים דף תנו לנו לייק בפייסבוק, אני מודה לכם!

לייק 🙂

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button