קבלן שיפוץ בניינים

מידע בסיסי על צמנטבורד:

לוחות הצמנטבורד הינם עשויים מסיבי עץ ושילוב עם מלט, כאשר החומרים עברו בערה בתנור. ניתן לראות כיום את לוחות הצמנט-בורד בבנייה קלה, או בבנייה ועבודה בחדרים רטובים כמו בחדרי אמבטיה. ישנם מספר שימושים בלוחות אלו כגון חיפוי קירות, בניית קירות חוץ (בעיקר למחסנים) וקירות באזורים רטובים.

שימוש בצמנטבורד בחדרי אמבטיה:

עד לא מזמן היו מחפים או בונים קירות גבס גם בחדרי אמבטיה, תוך כדי שימוש בלוחות ירוקים. לוחות גבס ירוקים היו ידועים כלוחות עמידים יותר לרטיבות, כך שרוב בעלי המקצוע היו משתמשים בהם.

מאז השתנו התקנים וכיום לוחות ירוקים, כבר אינם עומדים בתקן וצריך להשתמש בלוחות צמנט-בורד. אומנם ישנם הרבה קבלנים אשר עדיין אינם עוברים, לשימוש בלוחות צמנטיים בשל חוסר נוחות עבודה איתם.

קירות הבנויים מלוחות גבס ירוקים, עדיין אינם עמידים מספיק בפני רטיבות ויש להחליפם עם צמנטבורד.

צמנטבורד בבנייה קלה:

כאשר מדובר על בנייה קלה, בין אם צריך לבנות קירות או מחיצות. לוחות צמנטיים אלו הינם פתרון קל מאוד, אשר הינו בעל אמידות לשנים ארוכות.

אומנם עדיף להשתמש בקונסטרוקציית ברזל על שימוש במסילות וניצבים, המותאמים יותר לחיפוי קירות. אך עדיין מדובר בחיסכון אדיר של בניית קירות בלוקים וחגורות, ביצוע שכבות של טיח ושכבות הרבצה.

ניתן לאטום לגמרי את הצמנטבורד על ידי, מריחת חומר איטום כמו סיקה 107, המאפשר מריחת שכבות של שפכטל לגימור חלק.

צמנטבורד כחיפוי לקירות חוץ:

בדיוק כמו עם לוחות הגבס, ניתן לחבר אומגות מתכת לקירות בעזרת מיתדים. האומגות הינם פרופילים העשויים מתכת ומותאמים במיוחד, להצמדת לוחות לקירות לצורך חיפוי.

ניתן לחסוך תוך כדי השימוש בלוחות צמנטיים, בביצוע שכבות הרבצה וחיסכון בשכבות של טיח.

פתרון זה מותאם במיוחד לקירות לא ישרים או בעלי שפריץ גס, שכן ניתן לחפות את הקירות וליצר אחידות. לאחר ביצוע שלבי השפכטל ניתן יהיה לקבל, קירות ישרים ואחידים בעלי מראה חלק (ניתן לסיים עם שכבה של שליכט אקרילי).

צמנטבורד כחיפוי דקורטיבי:

ניתן בעזרת לוחות צמנטיים אלו, לחפות עמודי בניין לצורך הגנה ולעיצוב מחדש. ניתן להסתיר צנרת אינסטלציה בולטת, בעזרת קונסטרוקציה ושימוש בצמנט-בורד.

צמנטבורד בשלבי הצביעה:

לאחר בניית הקירות יהיו מרווחים בין הלוחות, אותם יש למלא בעזרת שפכטל חוץ. ניתן לפרוש רשת כמו עם לוחות הגבס ולמרוח, את השפכטל עד למילוי המרווחים ולקבלת משטח מיושר.

לאחר אטימת המרווחים מומלץ למרוח שכבת שפכטל על כל האזור, לצורך קבלת מראה חלק יותר ואחיד. ניתן לסיים בשתי שכבות של צבע אקרילי לפי בחירה.

עמית עוז קבלן שיפוצים, כי אנשים טובים לא פוגשים כל יום!!!

לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

רגע לפי שעוברים דף תנו לנו לייק בפייסבוק, אני מודה לכם!

לייק

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button