קבלן שיפוץ בניינים

מצב הבניינים בארץ הינו מתחלק, למבנים אשר הועד חזק בהם ודואגים לתחזוקת המבנה. אותו הועד גם מלכד את הדיירים, כאשר מגיע הזמן לשיפוץ מבנים גדול וצריך לנהל משא ומתן מול קבלנים שונים. בבניינים אחרים שינו ועד חלש, אשר מתקשה לעמוד בתחזוקה השוטפת. אותם מבנים מצריכים שיפוץ רציני ולרוב נמצאים ברשימת מבנים מסוכנים, או שנמצאים במצב של הזנחה חמורה. בניין מוזנח מקשה על שוכרים להשכיר את הנכס ומוריד את ערך הדירה, כאשר גם האווירה הכללית אינה נעימה. גם כאשר הועד כבר מתחיל לפעול, תמיד יהיו אלו אשר ימתינו לתמ"א 38 או כל מימון חיצוני. בינתיים המבנה ממשיך להיות מוזנח ולפעמים, גם כאשר מגיעה חברה של תמ"א 38 להציע עזרה ועדיין הדברים לא נסגרים. לרוב עסקאות תמ"א 38 אינן נסגרות בשל מחסור ביכולת, לספק את כל הצדדים על מנת שיהיה רווח לקבלן. ברוב המקרים הכול נגמר באבק אשליות אשר, גורמות לסחבת סתמית ולבלבול עבור הדיירים.

 

מעבר לחידוש פני הבניין ישנו גם הנושא של חיזוק המבנה, בפני רעידות אדמה או שחיקה. במבנים רבים העמודים כבר סדוקים, או שניתן לראות את הקירות המתפוררים. מבנים אלו לא יצליחו לשרוד רעידת אדמה חזקה, כך שהעומסים על העמודים עלול למוטט את העמוד. כחלק משיפוץ הבניין גם מעבים את העמודים, כך שיהיו חזקים יותר בפני רעידות. לרוב מהנדס עובר על מצב המבנה, תוך כדי בדיקה של העמודים וקומת הקרקע. יש לוודא שכל הקורות בטון, במצב טוב ללא סדקים או עיקום.

היקף הפרויקט משתנה מעבר לשיפוץ חזיתות בלבד, כאשר בודקים את חוזקו של המבנה ואת החניות מסביב. בודקים אם יש איטום טוב בגגות והאם, מערכת האינסטלציה עדיין שלמה ואטומה לגמרי. לרוב מדובר על פיגום אשר מקיף את המבנה, כך שעדיף לתכנן היטב את כל הדברים שרוצים לשפר. כחלק מעבודות השיפוץ, גם מטפלים במבואת הכניסה ואף חודרים ללובי הכניסה של הבניין. לא פעם הלובי מוזנח גם הוא וצריך להתאימו, לרוח הזמן ולשוות לו מראה מתאים לבניין המחודש.

מימון פרויקט השיפוץ..

לרוב בעלי המקצוע מבקשים הסדר תשלומים לפי התקדמות הפרויקט, כאשר ישנה פרישת צ'קים לאורך תקופת העבודה של הקבלן. עד תום הפרויקט מקבל הקבלן, את רוב התשלום לפי הסכום שסוכם מראש. בודדים הקבלנים אשר מאפשרים שוטף שלושים, שישים ואף תשעים יום מסיום פרויקט.

עמית עוז קבלן שיפוצים הינה החברה הפרטית, היחידה בארץ אשר מאפשרת פרישת תשלומים למספר שנים. מדובר במימון מלא לתקופה של עד חמש שנים לפי פרישה חודשית, כאשר מדובר על הלוואה רגילה למטרת שיפוץ. הסכום הגדול יחסית של שיפוץ בניין, מתחלק עכשיו בין כל השכנים לפי שלושים ושישה תשלומים ומעלה. מדובר על מאות שקלים בחודש במקום עשרות אלפים אשר, עלולים להכביד על כל אדם כאשר מדובר בסכומים גבוהים מהרגיל.

לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

 

רגע לפי שעוברים דף תנו לנו לייק בפייסבוק, אני מודה לכם!

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button