קבלן שיפוץ בניינים

מחיצות צמנטבורד הינן לוחות העשויים מתערובת של כמה חומרים, בדרך כלל –צמנט שמוחזק בסיבים(לרוב עץ או ברזל). המחיצות מיועדות ליצירת חללים נוספים ותוספות בתוככי הבית, כיסוי הרצפות, חללים רטובים, בנייה קלה ועוד. המחיצות מאופיינות בכך שהן חסינות אש, עמידות בכל תנאי מזג האוויר המשתנים כולל רטיבות ומים. מחיצות הצמנטבורד מוסיפות חוזק לקיר וניתן אף לחבר אותן, למשטח אריחים המרוצף בתקרה או ברצפה. ייחודן של מחיצות צמנטבורד הוא בכך שהן יכולות להתכופף ולהתגמש לצד עמידות גבוהה בחדרים רטובים . בתים רבים כבר משתמשים בלוחות הצמנטבורד- פתרון המתברר כעמיד לאורך זמן ונוח לשימוש.

כמה דברים שחשוב שתדעו כשאתם מחליטים לעבוד עם צמנטבורד-

התקנת הלוחות

ניתן לתלות את הלוחות בעזרת ברגים או מסמרים. מתקינים את הלוחות במקום הרצוי (לרוב מקלחת או אמבטיה), ולאחר ההתקנה ממלאים את הרווח שנוצר בחומר איטום המונע חדירת מים. ניתן על גבי הלוחות למרוח שפכטל חוץ או לצבוע באופן ישיר, תוך כדי כיסוי של המרווחים וחורים של ברגים.

עדיפות על גבס

בשונה מגבס, שגם משמש ליצירת מחיצות, הצמנטבורד הינו חומר עמיד בהרבה וכמעט ולא סופג מים ורטיבות. מסיבה זו, כדאי להשתמש בו בתוך אמבטיה או שירותים או בשאר חללים היכולים לבוא במגע ישיר עם מים. ניתן לחפות בעזרתו קירות חיצוניים, כך שמדובר על לוחות אשר עמידים מאוד ברטיבות.

מיומנות בשימוש בצמנטבורד

מכיוון שמחיצות הצמנטבורד הינן חזקות וקשיחות הן דורשות מיומנות מיוחדת בחיתוכן ובהכנסת הברגים. חשוב לשקול את כל הפעולות האלו מראש לפני שמתחילים לעבוד עם הצמנטבורד. חיתוך לוחות הצמנטבורד מתאפשר בעזרת דיסק מיוחד.

מחיצות צמנטבורד באמבטיה
ניתן לאטום את חדרי האמבטיה באמצעות לוחות הצמנטבורד ובנוסף ניתן למרוח עליהם חומרים שונים. לאחר שאוטמים את החלקים הרצויים של החדר, ניתן אפילו להוסיף ריצוף ובכך להגדיל את האיטום. כאמור, מחיצות צמנטבורד יעילות במיוחד לחדרים רטובים.

צמנטבורד ככלי חיפוי לקירות חיצוניים

ניתן לחבר כמה מחיצות צמנטבורד זו לזו וליצור חיפוי לקיר חיצוני. החיפוי יהיה חזק ועמיד ויחסוך שימוש בשכבות רבות של טיח. ניתן אף לחפות באמצעות הלוחות על קירות שהטיח בהן לא ישר ולכן הם עקומים. מחיצות הצמנטבורד יסתירו את העוקם וישוו לקיר מראה חלק ואחיד.

הסתרת פגמים

בנוסף לכל המעלות שציינו עד כה, מחיצות הצמנטבורד יכולות להוות שכבת הסתרה לפגמים וסדקים בקירות, צנרת חשופה, חוטי חשמל גלויים ועוד. ניתן להשתמש בפרופילים של לוחות הגבס, על מנת לייצר מרווחים מהקירות וליישר קירות לא אחידים.

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button