קבלן שיפוץ בניינים

כיום, ניתן למצוא משפחות רבות בישראל המעוניינות בהוספת תוספות בנייה לביתם הקיים. תוספות בנייה יכולות להיות הוספת חדר, מרפסת, בנייה על הגג, הוספת ממ"ד או חדר ממוגן, הוספת חללים במקומות שונים בבית ועוד.

שטח הבית הקיים לא תמיד מספק את בעלי הבית, ועקב אילוצים כגון: התרחבות המשפחה וגדילתה וחוסר יכולת כלכלית לעמוד בהוצאות קניית בית מרווח יותר, נוצר צורך ממשי במימוש תוספות בניה לדירה.

עצות פרקטיות ליישום תוספות בניה

במידה ואתם מתעתדים לבצע תוספת בנייה לביתכם הקיים, להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל:

בדיקת היתר לבנייה

אם חשקה נשפכם בהרחבת בית המגורים שלכם, ראשית כל עליכם לבדוק האם מצויים בבעלותכם האישורים המתאימים על מנת להתחיל בתהליך הבניה. ללא האישורים המתאימים, לא תוכלו להתחיל למרות כל הרצון הטוב.

שכרו את שירותיה של חברת בנייה מתאימה

על מנת להוציא לפועל תוספות בנייה איכותיות במחירים המשתלמים לתקציבכם, בררו פרטים אצל חברה המתמחה בתוספות בניה. מחיר שיפוץ ותוספת בניה אצל חברות גדולות גבוה בצורה משמעותית מחברות קטנות. בד בבד עם הבירור אודות איכות החברה ואפשרויות התוספת השונות, בררו אודות ההתמחויות שלה.

פנו לאנשי מקצוע המבינים בתחום תוספות הבניה

פרט לשכירת שירותיה של חברת בניה המתמחה בתחום תוספות בנייה, יש חשיבות להתייעץ עם אנשי מקצוע כאדריכלים ומהנדסים שיסייעו לכם בתהליך בניית התוספת, היכן מומלץ לבנות אותה ויתנו לכם עצות לבנייה חכמה יותר.

עצבו את החדרים בצורה חכמה

אם בחרתם ליצור חללים לביתכם הקיים על מנת ליצור אשליה של בית מרווח וגדול יותר, דאגו ליצור חללים מוארים ומופרדים משאר חלקי הבית. יצירה חכמה של החללים תקנה לכם ניצול מרבי של שטח המגורים הקיים.

בניית ממ"דים

במידה ותוספת הבניה שלכם מכילה חדר ממוגן, חשוב ליצור את הממ"ד מחומר חזק כגון: בטון מזוין. על פי חוק, ישנן הוראות מדוקדקות לבנייה ראויה של הממ"ד באופן הבטיחותי והאיכותי ביותר. בנוסף, על כל ממ"ד להיות מצויד במערכות סינון אוויר על מנת להבטיח את יעילותו בשעת מלחמה או מתקפה. וודאו שהממ"ד שבניתם או שאתם מתעתדים לבנות עונה על קריטריונים אלה.

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button