קבלן שיפוץ בניינים

מהו הבטון?

בטון הינו חומר חזק ועמיד המורכב מתערובת של חול וחצץ וכן ממים וצמנט. בטון הינו חומר ייחודי היות והוא עמיד בפני חום וקור ואף חסין אש. לאחר התקשות החומר, הבטון יכול לעמוד בפני רוב אסונות הטבע והפגעים, בין אם אלו שיטפונות, שריפות או רעידות אדמה. משתמשים בבטון בעיקר לבניית מבנים שנועדו להישמר לצורך זמן כגון ממדים או מקלטים. בניית יסודות מבטון לבניין הקיים הינה אחת האפשרויות הטובות ביותר על מנת לשמר את המבנה לאורך זמן.

בניית יסודות מבטון

כיוון שבטון הינו עמיד וחזק, משתמשים בו על מנת להעמיד את יסודות הבית. ניתן להשתמש בבניית בטון לעמודים תומכים לבניין מגורים, רצפה ותקרה. לעיתים, שכבת הטיח שעל גבי העמודים עלולה להתפורר ויש צורך להזמין קבלני שיקום בטון על מנת לחזק את העמודים ולהגן עליהם מפני קריסה עתידית.

בטון משופר

כיום ישנם תוספים מיוחדים אשר פועלים כדבקים המשפרים את איכות הבטון ואת עמידותו כמו הדבק לטקס של סיקה. ישנם תוספים אשר מטרתם להעשיר את חוזקו של הבטון ותוספים אחרים, אשר משפרים את יכולת האטימות של החומר.

ניסור וקידוח בטון

אחד מסוגי הבטון המתקדמים ביותר הקיימים בשוק הינו בטון מזוין. סוג בטון זה משמש בשוק בעיקר על מנת לבנות חדרים ממוגנים, ממדים ומקלטים. שימוש בבטון מזוין גם הינו שכיח בחיזוק קירות פנימיים, או כתחליף לקירות תומכים ישנים.

כיצד ניתן לפרק או להתאים גדלים עם בטון יצוק? , הלא הבטון הינו חומר חזק ועמיד כל כך?

התשובה לשאלה זו תהיה באמצעות הטכנולוגיה החדישה של ניסור וקידוח בטון.

הנה כמה דברים שכדאי שתדעו על ניסור וקידוח בבטון:

 

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button