קבלן שיפוץ בניינים

צבע אקרילי חיצוני – התאמת הציפוי אל סוג הקיר

צביעת קירות חיצוניים הינה פעולה מורכבת יותר מצביעת קירותיו הפנימיים של המבנה. קירות חיצוניים עשויים להיות מצופים במגוון רחב של חומרים שונים, כאשר אין קיר חיצוני אחד דומה למשנהו. בנסיבות בהן נדרשת צביעת קירות פנימיים בדירה, במקרים רבים ניתן ליישם זאת באופן עצמאי וללא הסתייעות בצבעי מומחה. לא כך הדבר בכל הנוגע לצביעת הקירות החיצוניים, והיישום דורש מיומנות, ניסיון רב והתאמה מרבית בין הקיר הקיים לבין סוג הצבע שייושם מעליו. באופן כללי ניתן למנות כארבעה סוגים נפוצים של ציפויים עבור קירות חיצוניים שהם ציפויים לקיר בטון חשוף, ציפויים לקיר טיח, וכן ציפויים לקיר עם שליכטה או קיר בצבע אקרילי. על מנת שצביעת הקירות החיצוניים תהייה מושלמת ויסודית חשוב לזהות את סוג הקירות ולהתאים אליו את הציפוי.

סוגי צבע המותאמים לקירות חיצוניים

כפי שנאמר, צביעת קירות חיצוניים דורשת התאמה מוחלטת בין סוג הצבע אל מצב הקיר, כאשר לכל סוג של ציפוי קיים מפרט ודרך יישום אינדיבידואלית, כאשר בחלק מהמקרים נדרש הקיר להיות יבש לחלוטין, בעוד שבמצבים אחרים נדרשת הכנת תשתית המורכבת גם מהרטבתו של הקיר. סוגי הצבע הפופולאריים ביותר ליישום על קירות חיצוניים הם צבע סיד, צבע תחליב סילקוני, צבע מדולל בטרפנטין וצבע אקרילי. צבע אקרילי מהווה את אחד מסוגי הצבעים הנפוצים ביותר לקירות חיצוניים בשל עמידותו הגבוהה למים ופגעי מזג האוויר. יישנן מספר חברות המשווקות צבעים אקריליים כשהחברות הישראליות המובילות בתחום הן טמבור ונירלט. איכותם של מבחר הצבעים האקריליים הללו ניתנת לסיווג על פי שיעור הפולימר האקרילי שהם מכילים. באופן כללי, ככל ששיעור הפולימר האקרילי בצבע גבוה יותר כך גם עמידותו ואיכותו.

צבע אקרילי חיצוני – סוגי צבעים מבית טמבור

אחד מסוגי הצבעים האקריליים האיכותיים ביותר המשווקים כיום לקירות חיצוניים הוא סופרקריל מ.ד. מבית טמבור המושתת על אמולסיה אקרילית טהורה, ומותאם אופטימאלית לקירות חיצוניים בשל עמידותו גבוהה במיוחד מפני השפעותיו של האקלים הישראלי והשפעותיהם של מלחי הבטון בתנאי האקלים הללו. ייחודיותו של סופרקריל מ.ד. טמונה הן בכושר ההתחברות המעולה שלו אל התשתית ועמידותו כנגד השפעות מלחי בטון, והן ביכולת השמירה על מראה הקיר והגוון לאורך זמן. מדובר בצבע נושם, בעל תו ירוק וידידותי למשתמש ולסביבה בשל היותו נטול כרומטים ועופרת. מערכת צבעים אקרילית איכותית נוספת לציפוי קירות חיצוניים היא רב גמיש מבית טמבור, שהינה מערכת צבעים בחמש טקסטורות שונות, ובעלת גמישות גבוהה במיוחד לסדקים בגודל מרבי של 2 מ"מ. מערכת הצבעים "רב גמיש" משמשת הן לצביעת קירות חיצוניים והן לשיקום סדקים קיימים ומניעת היווצרותם של סדקים חדשים.

סוגי צבעים אקריליים חיצוניים מבית נירלט

מבית נירלט הינו צבע אקרילי בגימור מהודר לצביעת קירות חוץ ופנים. EXTRA נירוקריל 2000

הצבע מתאפיין בכושר הסתרה וכיסוי גבוהים במיוחד, וגימור מהודר עם מגע קטיפתי המעניק לקירותיו הפנימיים או החיצוניים של הבית חזות רעננה, נעימה ואסתטית. נירוקריל 2000 אקסטרה הינו ידידותי ליישום, עמיד, רחיץ ושומר על חזות חדשה לאורך זמן. צבע אקרילי נוסף מבית נירלט הוא נירוקריל 100 EXTRA המותאם אופטימאלית לצביעת קירות חיצוניים בתנאי האקלים הישראלי, זאת בעקבות עמידותו הגבוהה כנגד קרינת UV מבלי שיישחק. זהו צבע אקרילי נושם, והוא ניתן ליישום באופן ישיר מעל לטיח מותז ובטונים חדשים, כשבנוסף הוא בעל כושר הסתרה וכיסוי גבוהים במיוחד. את הנירוקריל 100 אקסטרה ניתן ליישם באמצעות התזת איירלס או רולר, זאת לאחר ניקוי קירות המבנה מלכלוך, אבק או כל חומר זר אחר ושטיפת הקירות בלחץ מים גבוה. יש להיצמד להוראות המפרט ולהקפיד שהכנת השטח יושמה כראוי.

להמשך קריאה על צביעת בניינים וחומרים למעטפת חיצונית..

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button