קבלן שיפוץ בניינים

צבע אוטם רב גמיש

צבע גמיש הינו תוצר של פיתוח טכנולוגי התמקד בהעלאת כוח הלכידות בין פרודות החומר באופן שיאפשר את המשך רציפותה של המעטפת החיצונית גם במצבים בהם התהוו סדקים מיקרוסקופיים בשטח פנים.

צבע גמיש לצביעת בניינים חיצונית נועד למנוע את התנפחות הצבע וקילופו בעקבות פגעי מזג אוויר, שינויי טמפרטורה ותזוזת הקרקע. היכולת האלסטית של הצבע הגמיש מגשרת על פני סדקים קיימים ומונעת את היווצרותם של סדקים חדשים. הציפוי מתאפיין בדרך כלל בעמידות למים, רוח וטמפרטורה גבוהה, וניחן ביכולת שמירה על המראה הרענן לאורך זמן.

אחת החברות המובילות בישראל בתחום חומרי גמר לבנייה היא חברת טמבור, המספקת מערכת צבעים אקרילית גמישה לציפוי קירות חיצוניים. מדובר במערכת צבעים מסדרת "רב גמיש" איכותית במיוחד, המשווקת במספר טקסטורות שונות ובעלת גמישות ויכולת לגישור על פני סדקים של עד 2 מ"מ.

צבע אוטם רב גמיש במרקם חלק 10

צבע אוטם רב גמיש מבית טמבור משווק בשתי סדרות שונות שבאחת סדרת המרקמים 20, 30, 50, 90 וסדרה נוספת במרקם חלק 10. באופן כללי יישנם מספר הבדלים בין שתי הסדרות הללו כגון אפקט "קליפת תפוז" הניתן ליישום עם שימוש בצבע רב גמיש במרקם חלק 10, כושר כיסוי ואפשרויות דילול במים.

רב גמיש במרקם חלק 10 הינה מערכת אקרילית, איכותית וגמישה, המשמשת לציפוי קירות חיצוניים, וכן לשיקום סדקים קיימים ומניעת היווצרותם של סדקים חדשים. מערכת זו מתאפיינת בגמישות גבוהה במיוחד לצורך גישור על סדקים מבניים ונימיים של 2 מ"מ, בזכות כושר ההתארכות של 500% ויכולת ההתכווצות בחזרה אל המידה המקורית במצבים של הפרשי טמפרטורה גבוהים או תזוזות בקרקע.

המערכת בעלת עמידות גבוהה כנגד תנאי מזג אויר קשים וכנגד שחיקה למשך שנים רבות, ומעניקה למבנה הגנה מושלמת בפני חדירת גזים חומציים, פטריות עובש ומים העלולים לתקוף את מוטות הזיון.

להמשך קריאה על שיפוץ בניינים ומעטפת חוץ…

המפרט ליישום בצבע אוטם רב גמיש

רב גמיש במרקם חלק 10 מותאם לתנאי התקן הישראליים, ומשמש, כאמור, לצביעת קירות חיצוניים, שיקום ומניעת היווצרותם של סדקים חדשים. המוצר משווק ב- 1200 גוונים שונים ממניפת הספקטרום, במרקם "קליפת תפוז" בגלילה או במרקם חלק בהתזה.

בטרם היישום יש להכין את המשטח על ידי הסרת כל שכבה מתקלפת ורופפת, שטיפה בלחץ מים של 120 אטמוספרות וביצוע תיקוני בטון וטיח בהתאם לצורך.

בנסיבות בהן מדובר בבטון חדש, יש לבצע אשפרה על פי ההוראות ולהמתין כחודש ימים לפני היישום בצבע רב גמיש. במקרים בהם קיימים סדקים עובדים עד גודל של 2 מ"מ, סדקים דינמיים בגודל של 1 מ"מ או סדקים נימיים ומרושתים של 0.5 מ"מ, יש ליישם שכבת יסוד באמצעות יסוד קושר מים או יסוד קושר רב גמיש בעזרת התזה או גלילה, ולהמתין לייבוש כ-4 שעות לפני הצביעה.

יש לדלל ולבחוש את הצבע בטרם השימוש עד לקבלת מרקם אחיד. חשוב להקפיד על ניקוי כלי העבודה במים וסבון באופן מיידי בתום היישום.

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button