קבלן שיפוץ בניינים

צמנט אפוקסי ארמטק 110 סיקה

צמנט אפוקסי ארמטק 110 מבית סיקה הינו חומר תלת רכיבי הכולל אינהיביטורים אנטי קורוזיביים מתקדמים, ומשמש לציפוי והגנה לברזלי זיון, ופריימר מקשר בין בטון ישן לבטון חדש ובין ברזל לבטונים.

המוצר מתאים גם לשליטה ובקרה באזורים אנודיים, ועומד בדרישות התקן האירופאי החדש לשיקום בטונים. סיקה טופ ארמטק 110 מיוצר בטכנולוגיית אפוסם המשפרת את כושר ההידבקות לבטונים וברזל, ומאפשרת שליטה בלחות.

כמו כן ניחן הצמנט ביכולת עמידות גבוהה לחדירות של קרבונציה, כלורידים ומים ומותאם לביצוע תחת עומסים דינאמיים. המוצר ניתן ליישום בהתזה או הברשה, קל לערבוב ומאפשר זמני עבודה ממושכים יותר עם חומרי השיקום.

סיקה טופ ארמטק 110 משווק לצרכן בערכה בת שלושה חלקים שהינם חלקA , נוזל לבן במשקל 1.14 ק"ג, חלקB , במרקם של נוזל שקוף במשקל 2.86 ק"ג וחלק C שהינו אבקה אפורה במשקל 16 ק"ג.

לקריאה על עבודות שיקום מבנים…

הכנת התשתית לפני יישום

משקלה הכולל של הערכה הוא 20 ק"ג ומוכנה ליישום לאחר ערבוב כל מרכיביה. המלצות היצרן הן להעדיף שימוש בערכה שלמה על פני שימוש חלקי בחומר, אך במקרה של שימוש חלקי, יש לכמת בהתאם ליחסים המשקליים.

חיי המדף של המוצר הוא כשנה ממועד הייצור, זאת כשהוא מאוחסן באריזה המקורית, במקום מוצל ובתנאים יבשים. בסיסו הכימי של הסיקה טופ ארמטק 110 הוא צמנט פורטלנד יחד עם אגרגטים מובחרים, שרפים אפוקסיים ומוספים.

בטרם העבודה עם המוצר נדרשת הכנת תשתית הכוללת ניקוי מאבק ולכלוך מעל למשטח, הרחקת חלקים רופפים וכל אלמנט העלול לפגום בטיב ההדבקה של המוצר אל הבטון. יישום על ברזל דורש הכנה מוקדמת של הסרת קשקשת, אבק חלודה וחלקים רופפים העשויים לפגוע בכושר ההידבקות של המוצר אל התשתית.

מפרט טכני ליישום בסיקה טופ ארמטק 110

המפרט טכני ליישום בסיקה טופ ארמטק 110 כולל מספר שלבים, כשהשלב הראשוני מורכב מניקוי המשטח עד לקבלת תשתית אחידה ויציבה. בטרם התחלת היישום על בטון עולה הצורך בהרטבת התשתית מהסיבה שהביצוע דורש יישום בשיטת "רטוב על רטוב", בעוד שהיישום על ברזל מחייב את ייבושו המוחלט של הברזל.

השלב הבא מורכב מערבוב חלקי המוצר במהירות איטית באמצעות מערבל חשמלי על פי הוראות יצרן. בתום הערבוב יש להמתין כ-10 דקות על מנת לאפשר לבועות האוויר הכלואות להשתחרר ולייצר את סמיכות המתאימה.

חשוב להבאיר שבשום מקרה אין להוסיף מים אל התערובת. היישום המיועד להגנה על ברזלי זיון נעשה בשתי שכבות בעובי של 1 מ"מ, תוך שימוש בציוד התזה או מברשת.

במידה והמוצר מיועד לשימוש כפריימר מקשר בין בטונים, אזי יש להקפיד על כך שכל השקעים וכיסי החצץ בבטון הישן ממולאים ומכוסים. חשוב גם להדגיש כי עבודות שיקום מורכבות ממכלול פעולות להגנה אנטי קורוזיבית, ומסווגות כעבודות בעלות אופי הנדסי. על כן, מומלץ להסתייע באנשי מקצוע ויועצים טכניים בטרם התחלת העבודה.

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button