קבלן שיפוץ בניינים

צפיפות האוכלוסין בעולם המודרני הובילה לשינויים משמעותיים בתפיסה האדריכלית, התרבותית והחברתית, ובאופן הדרגתי החלה להתפתח הבנייה לגובה של רבי קומות, מגדלים וגורדי שחקים הן באזורי מסחר והן למגורי אדם, כשהמבנים הללו שופעים בחלונות וקירות מסך ענקיים. בסרטים רבים יישנה תמיד איזו סצנה שבה ישוב גיבור הסרט באולם מרווח עם כוס משקה ביד וצופה בהרהור מלמעלה על כל אורות העיר הפרושים תחתיו מבעד לקיר המסך הענק מזכוכית, ולנו הצופים נותר רק להשתאות מהנוף המרהיב. אין ספק שחלונות חיצוניים נקיים ובוהקים משרים עלינו את התחושה של יופי ויוקרה, ומעניקים לנו רוגע, שלווה ונועם.

במציאות: לכלוך, אבק וכתמים קשים

עם זאת, המרחק בין המציאות לחיים בסרט הינו לעתים גדול, ובין אם אנחנו מתגוררים במגדל מגורים או ברב קומות, ובין אם אנחנו שוהים במקום העבודה או במקום נותן שירות כמו בתי חולים, בתי מלון וכדומה, קרוב לוודאי שניתקל בחלונות חיצוניים שעליהם הצטברו שכבות של לכלוך, אבק וכתמים קשים בעקבות רוחות שרביות רוויות בגרגרי אבק, פיח ועשן ממכוניות ומפעלים באזורים מתועשים, לשלשת של יונים ושאריות של טיח, בטון וחומרי בנייה שנותרו על החלונות במבנים חדשים או כאלו שעברו שיפוץ.

חשיבות ניקוי חלונות חיצוניים

במציאות העכשווית אנשים תחומים יותר ויותר בחללים סגורים, ועובדים בסביבה עבודה ממוחשבת ותחת הפלורסנטים. מחקרים פסיכולוגיים מתחום העבודה ובריאות הנפש הוכיחו שאור יום מעודד להפרשת הורמונים מסוימים המשפיעים על מצב רוחו ואיכות חייו של העובד ותפוקותיו. אור יום, מסתבר, לא רק מביא לחוויית ניקיון ואסתטיקה, אלא גם מעלה משמעותית את תחושת האופטימית, הסבלנות והאמפתיה, ומוביל ליעילות ותפוקת עבודה גבוהה יותר. גם בהיבט האקולוגי מוביל ניקוי חלונות תקופתי לחיסכון לא מבוטל בחשמל, מונע הצטברות אבנית, לשלשת ושומן, ושומר שהציפוי של החלונות לא יאבד מאיכותו.

שיטות מקובלות לניקוי חלונות

בעבר נהוג היה בארה"ב ובמדינות מערביות נוספות לנקות גורדי שחקים באמצעות פיגומים, אך שיטה זו אינה נהוגה בישראל. שתי השיטות המרכזיות כיום לניקוי חלונות בגובה הן במות ההרמה והסנפלינג. ניקוי חלונות בגובה מהווה את אחד משירותי הדגל הייחודיים לעבודות הסנפלינג, אם בשל היכולת לבצע את הטיפול בחלונות בצורה יעילה, זולה ומהירה בהשוואה לכל השיטות האחרות, ואם בשל היותה של השיטה שקטה ומיושמת באופן שאינו מפריע ומאפשר את המשך התפקוד של המבנה ודייריו. יישנם מגוון שיטות וחומרים לניקוי חלונות בסנפלינג כמו ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה, בלחץ מים, וכדומה, תוך שימוש בחומרים ייחודיים אשר דוחים אבק, אבנית ולכלוך למשך תקופה ארוכה.

ניקוי חלונות בסנפלינג- זול יותר, מהיר יותר, יעיל יותר, שקט יותר

ניקוי חלונות בסנפלינג הפך בשנים האחרונות לפופולרי במיוחד בקרב רבי קומות, מגדלים וגורדי שחקים, היות והוא מציע מענה נקודתי, זאת בתנאי שהוא מורכב מצוות של עובדי סנפלינג מקצועיים המבצעים בעצמם את הניקוי. במקרים רבים מדובר בניקוי חלונות בסנפלינג של מבני ציבור, מבנים במתחמים עסקיים ובנייני משרדים, אך במקרים רבים נוספים מדובר גם במגדלי יוקרה בערים הגדולות שדייריהם מעוניינים לשמר את המראה הייחודי היוקרתי שלהם. ניקוי חלונות בסנפלינג מאפשר נגישות לאזורים הממוקמים בגובה רב שאליהם לא ניתן להגיע ללא הציוד המתאים, ולנקות את החלונות בחלקם הפנימי והחיצוני בטכניקות ניקוי ייחודיות ובאופן יסודי, תוך הסתייעות בציוד ובמכשור מתקדם המאפשר הגעה אל כל חלון וחלון במטרה לנקות אותו.

ניקוי חלונות בסנפלינג- מה חשוב לדעת?

בהזמנת חברה לניקוי חלונות בסנפלינג חשוב לוודא שמדובר בחברה הפועלת ברישיון ועל פי כל תקנות וכללי הבטיחות והאיכות. יש לוודא שמבצעי השירות עברו הכשרה מקצועית מתאימה לעבודה בגובה ושהם מבוטחים בביטוח מתאים, כך שבמקרים של תאונות נוטלת החברה את האחריות על עצמה. מומלץ ליצור את ההתקשרות עם חברה בעלת מוניטין וניסיון, המתמחה בתחום הניקוי החלונות בגבהים על מנת להבטיח הן תוצאות טובות והן שהעבודה מתבצעת בהתאם לכל התקנים. בשעת ההתקשרות חובה לחתום עם החברה על הסכם עבודה מחייב, זאת במטרה להבטיח את מחויבותה של החברה כלפיכם. לצערנו, ענף ניקוי החלונות בסנפלינג מהווה תחום פרוץ, וישנם לא מעט חאפרים וחובבניים המציעים שירות בתעריפים מוזלים ומפתים. פנייה לחברה אמינה ומקצועית תעניק לכם הן תחושת ניקיון פיזי והן שקט נפשי.

ראו מאמר מקיף בנושא סנפלינג

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button