קבלן שיפוץ בניינים

עמית עוז הינו קבלן לאיטום קירות חוץ בסנפלינג וביצוע עבודות גובה הכוללות שיקום בטון ואיטום מעטפת חיצונית על ידי שימוש בחומרי איטום מתקדמים וצוות מקצועי..

איטום קירות חוץ- סוגי בעיות נפוצות

איטום קירות חוץ של רבי קומות מהווה אחת מהמשימות המאתגרות אך ההכרחיות לחיים איכותיים במבנים שהמעטפת החיצונית שלהם נשחקה ונסדקה עם הזמן בעקבות פגעי מזג האוויר, פגעים סביבתיים או בלאי טבעי. חשוב להדגיש שכול קידוח של ברגים עבור חבלי כביסה, מתלים למזגנים או צינור המקובע אל הקיר עלולים לשמש כקטליזטורים עושי צרות, כמו גם הקרבה אל הים ואזורים מתועשים המתאפיינים במלחים, כימיקלים וקרבונציה,  המאיצים את הבלאי של קירות החוץ. מערכת איטום לקויה בקירות המבנה החיצוניים עשויה לבוא לידי ביטוי בלחות גבוהה או בהזעה של הקירות, וכן הופעה של נזילות וכתמי רטיבות בתקופת החורף, כשהתוצר הנלווה מכך הוא איבוד כושר הבידוד של הבית.

התאמת פתרונות האיטום על פי היקף הבעיות ומורכבותן

פתרונות האיטום הינם מגוונים וניתן לבצעם בעזרת סנפלינג, מנוף סל ופיגומים ניידים או קבועים בהתאם להיקף השיפוץ ומורכבותו. איטום קירות חוץ דורשים לעתים תיקונים מקומיים ונקודתיים בלבד כמו לדוגמה במצבים שבהם מתפתחת רטיבות במספר דירות מצומצם בבניין משותף. במקרים בהם מדובר בפרויקטים קטנים הדורשים עבודות איטום ותיקון קירות חוץ בגבהים שונים מהווה הסנפלינג פתרון יעיל, זול ומהיר בהשוואה לפתרונות אחרים, היות והוא מאפשר הנגשה אל מקומות שהגישה אליהם בשיטות האחרות קשה עד בלתי אפשרית. עם זאת, היות והמים מתאפיינים בתכונה קפילרית המאפשרת לרטיבות הפנימית להתפרץ לא בהכרח באזור הסדיקה, מומלץ במקרים של בעיית רטיבות חוזרת ונשנית להשקיע באיטום כולל ויסודי.

איטום קירות חוץ בסנפלינג- היתרונות

לאיטום קירות חוץ בסנפלינג ישנם יתרונות רבים. להבדיל מהשיטות המסורתיות, הסנפלינג  מאפשר פתרונות גישה המותאמים אישית, ואנשי המקצוע יכולים להסתייע בשיטה זו ליישום רב תכליתי במגוון רחב של טכניקות וסביבות עבודה בגובה. יתרון אחר נוגע לעלות האפקטיבית. שיטת הסנפלינג הינה חסכונית במיוחד בהיבט הכספי בהשוואה לפיגומים מהסיבה שניתן להתקין ולפרק את מערכות גישת החבלים במהירות וביעילות, תוך הסתייעות בכוח אדם מצומצם. כל מי שנדרש לשיפוץ באמצעות פיגומים מכיר את תופעת השיבושים, ההפרעות והשבתת המבנה והסביבה הנלווים לכל משך תקופת השיפוצים, עם התחושה הקשה של מגורים בתוך אתר בנייה, בנוסף לפגיעה בפרטיות וחשיפת היתר לפריצות וגנבות. איטום קירות חוץ בסנפלינג גורם להשבתה מינימלית, והוא ידידותי הרבה יותר לסביבה בהשוואה לשיטות המסורתיות.

איטום קירות חוץ- כמה זה עולה?

שניים מהקריטריונים המשפיעים ביותר על התמחור בתחום שיפוץ בניינים הם זמן העבודה וכוח האדם המיומן הנדרש לצורך זה, כשבתרגום לכסף המשמעות היא שהעלויות לאיטום קירות חוץ בסנפלינג תהיינה נמוכות יותר. סקר שווקים לעבודות בגובה שערכנו לצורך המחשה מעלה שעלות השכרתו של מנוף סל עם מפעיל עשוי לנוע בטווח שבין 3,400-5,000 ₪ ליום עבודה עבור מנוף בעל כושר הרמה של עד חצי טון. המחירון להשכרת פיגומי מיטות מחושב לפי מ"ר ועומד בין 23-25 ₪ לכל מ"ר. עלות התקנת פיגומים בבניין בגובה 8 קומות ובהיקף של 60 מטרים תהיה בין 33,000 ₪ ל- 36,000 ₪, בעוד שהעלויות לאיטום קירות חוץ בסנפלינג נעות בין 1,000-1,600 ₪ בלבד במקרים של כשל נקודתי.

איטום קירות חוץ– תהליך היישום

השלב הראשון באיטום קירות חוץ הוא איתור כל החורים, הסדקים והמקומות הדורשים התייחסות וטיפול. חשוב לדעת לאתר את האזורים המועדים לפורענות, ועל כן מומלץ להסתייע בשירותיה של חברה מקצועית ואמינה, המתמחה הן בעבודות גובה בסנפלינג והן באיטום ושיקום מבנים. השלב הבא כולל את סתימת הסדקים ותיקון הפגמים שנתגלו בהתאם לסוג הסדק וגודלו. סדקים קטנים ניתנים לאיטום בעזרת חומרי איטום אקריליים בעוד שמומלץ להשתמש בחומרים פוליאוריתנים לצורך אטימת סדקים גדולים יותר. בשלב הבא יש לצפות את קירות המעטפת בחומרים אוטמים ייעודיים למניעת חדירת נוזלים כדוגמת סילוקסן, שהינו חומר פוליאוריתני שקוף המונע ספיגת נוזלים בקירות. בתום השלבים הללו ניתן לפנות אל הגימור הסופי על מנת לשוות מראה אסתטי ונקי.

להמשך קריאה על איטום בסנפלינג..

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button