קבלן שיפוץ בניינים

ביצוע תיקוני סדקים ותפרים בסנפלינג מהווה את אחד מפתרונות האיטום כנגד רטיבות החודרת בעקבות חדירת רטיבות ישירה דרך הסדקים השונים אל תוך קירותיו הפנימיים של המבנה. כאמור, ניתן לערוך עבודות האיטום, לרבות ביצוע תיקוני סדקים בסנפלינג, במקרים בהם מדובר בתיקונים נקודתיים ומוגבלים.

בנסיבות בהן מתייחסת העבודה לשיפוץ היקפי, הכולל את כל שטח המעטפת החיצונית של המבנה, עדיפה הצבת הפיגום הקבוע לצורך ביצוע הפרויקט. המפרט הטכני לשיקום קירות בסנפלינג ואופן הטיפול בסדקים חיצוניים כנגד מעבר של רטיבות נקבע בהתאם לסוג הסדקים, אופיים וגודלם.

מפרט לביצוע תיקוני בטון במקרים של סדקי שערה וסדקים נימיים

מפרט הביצוע חייב לכלול בשלבי היישום את איטום הסדקים עצמם בחומרים גמישים המותאמים לעמידה בתנועות ההתפשטות וההתכווצות של הסדק, וכן תיקון נוסף מעל לקירות בטרם יישום שכבת הטיח למניעת סדיקה חוזרת. שלב זה מבוצע באמצעות חבישה צמנטית של האזור הסדוק, כשלאחר מכן נדרש ציפוי או כיסוי חיצוני עם  צבע או כל חומר אוטם, רב עובי וגמיש אחר. במקרים של סדקי שערה ניתן להשתמש במרק צמנטי או שפכטל המותאם לקירות חוץ, ולאטום לאחר מכן את הקיר כולו על ידי צבע חיצוני גמיש. סדקים נימיים מטופלים על ידי הרחבתם והחדרת חומר גמיש כמו סיקה פלקס לתוכם, כשאת שכבת הציפוי או הצבע הגמיש אפשר לבצע ישירות מעל לתיקון.

מפרט לביצוע תיקונים בסנפלינג עבור סדקים עובדים

המפרט לאיטום תפר התפשטות שאטימתם נעשית בעזרת מסטיקים פוליאוריטנים. בנוסף, אמור המפרט לכלול פעולות למניעת היווצרות סדיקה חוזרת בשכבת הטיח. בנסיבות הללו יכללו תיקוני הבטון בסנפלינג את הסרת הטיח מכל צידי הסדק, העמקת הסדק והסרת האבק והחלקים הרופפים. השלבים שלאחר מכן מורכבים ממריחת דפנות הסדק בחומר יסוד, איטום הסדק בעזרת מסטיק פוליאוריטני וחבישה עם רשת אינטרגלס ותערובת צמנטית מועשרת. השלב הסופי כולל החלקה בשפכטל חיצוני ייעודי וצביעה בצבע גמיש. העבודה בסנפלינג מציעה מספר יתרונות משמעותיים בהשוואה לעבודה עם פיגומים או שיטות העבודה האחרות כמו היכולת להגיע לנקודת העבודה המדויקת ולטפל בבעיה באופן ממוקד. עם זאת, בעת עריכת סקר השווקים חובה לוודא שהחברה המבצעת את הפרויקט מחזיקה בכל האישורים הנדרשים על פי חוק לביצוע עבודות בגובה.

 

להמשך קריאה על שיפוץ בניינים בסנפלינג…

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button