קבלן שיפוץ בניינים

חיפה היא עיר תעשייתית מתפתחת הכוללת מבנים רבים לשימור בעלי חיפוי אבן, לצד מבנים מיושנים אשר ספגו שנים של רוחות עזות אשר מגיעות מהמפרץ. ניתן לראות מבנים רבים אשר הוזנחו לאורך השנים ועם עליית ערך הנדלן המקומי מקבלים תנופה ועידוד לפיתוח הנכסים והשבחתם.

רבים מהבניינים סובלים מפגיעה בבטון וניתן לראות נפילות של חלקי בטון אשר נשרו ואו סימנים לאזורי סכנה כאשר הברזל בבטון נראה בולט ללא כיסוי ותהליך הקורוזיה מנצל את המצב הקיים, ניתן לראות מצב זהה גם בעמודי הבניין אשר מעידים על הזנחה וחשיפת ברזל להתפתחות קורוזיה מואצת.

בשל אופי הבנייה של הבניינים על גבי הרים הפונים לכיוון הים וחשופים לרוחות, אחוזי הבניינים המצריכים שיקום ותחזוקה גבוהה יותר הינו מהגבוהים בארץ. רמת התחזוקה הירודה וללא תמיכה רבה מרשויות ממשלתיות או מהעירייה המקומית אשר אינה בעלת תקציב גבוה או יכולת להנחיל פתרון אמיתי עבור הדיירים, גורמים למצב באזורים רבים כאשר לתושבים אין יכולת עמידה בדרישות התחזוקה התקניות של הבניינים והדבר מוביל לשחיקה.

בשנים אחרונות עם פריחת הנדלן נכסים ודירות פרטיות הכפילו ערכן במאות אחוזים, כך שבעלי הדירות יכולים לפנות לבנק ולקבל תמיכה בנקאית למתן הלוואה לצורך שיפוץ חיצוני. אבל אנחנו חיים בכל זאת בישראל וקשה מאוד לעודד דיירים לקחת התחייבות על חשבון תרומה הדדית לטובת הערך הכולל של כל דיירי הבניין. אך אם יש עניין של רוב דיירי הבניין זה יכול להיות נתון עוזר על מנת לעודד את אלו אשר חסר להם תקציב לצורך השתתפות בשיפוץ והרי שלא מדובר בעשרות אלפים לדייר, לרוב החלוקה בין הדיירים מקצצת את הסכום הגדול לכמה אלפי שקלים בודדים לדייר.

במציאות עכשוויות כאשר אייפון עולה כשלושת אלפים ₪, מזגן בכל חדר, שיפוץ פנים מעוצב לסלון, רכבים לבעל ולאישה, אופנים חשמליים לילד, מחשב בייתי, 300 ₪ לארוחה זוגית במסעדה, חופשה משפחתית לאילת והעיקר שמצב הבניין יכול להיות מוגדר כמבנה מסוכן ומאחר והעירייה אינה מטילה צווי פינוי לדיירים וכך הרוב זוכה מההפקר.

אך אם יבינו אותם דיירים את הערך התורם באופן ישיר לעליית ערך הנכס ושמירתו לצד שמירה על עמידות המבנה עצמו, מבנה מטופח גם תורם בנראות אך גם שומר טוב יותר על מצב הדירות הפנימי. שיפוץ בניינים ממוצע המתחלק ל כ -12 דיירים מסתכם בכמה אלפי שקלים בודדים לדייר ובעל ערך רב לטובת כלל דיירי הבניין ושלא לדבר הנראות הכוללת של כל הרחוב אשר נראה נעים יותר כאשר המבנים בו צבועים ושמורים במצב תחזוקה נאה.

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button