קבלן שיפוץ בניינים

בשני העשורים האחרונים הוכנסו לארץ חומרים חדשים לציפוי חיצוני בעלי תכונות אוטמות ודקורטיביות, כאשר לפעמים החומר אינו מתאים למזג האוויר הישראלי אשר משתנה מחום לקור ומצריך חומרים בעלי עמידות תואמת. שליכט מגורגר לרוב נשען על הדבק אשר אמור להחזיק אותו דבוק לקיר, אך אם מדובר בשמש קודחת לאורך היום ואשר בעלת יכולת התכה אשר גורמת לשחיקה של הדבק והתנתקות האגרגט מהקיר.

זאת בעיה מוכרת מאוד וכאב ראש גדול עבור דיירי בניינים בעלי חיפוי מרמרינה אשר סובלים מנשירת אבנים קטנות מאוד, סוג של גרגירים צבעוניים אשר מלכלכים את הרצפה והגינות ומשאירים קרחות בקירות.

מאחר ומדובר בשליכט אקרילי אין אפשרות לתקן נקודתית את אזורי הנשירה ואו להתאים חומר בגוון זהה.

מאחר ומדובר בנשירת גרגירים מהקיר גם אין אפשרות לכסות את השליכט בחומרים אחרים ושום חומר אינו נדבק טוב למרמרינה או בעל תקן ארצי מתאים, יש להסיר את השליכט הישן לפני כל התחלק חיפוי חדש ואו חידוש המעטפת.

מדובר בעבודה מקצועית והיא אינה מתאימה לבעלי מקצוע חובבים ואו חסרי ניסיון, שכן יש לשרוף עם ברנר ולעבוד על פיגום עם אש. השליכט יכול להיות מודבר בשכבות עבות המכילות כמות דבק רבה מאוד ובשלב המריחה הודבר בכמות לא שווה, יש לצפות לאזורים קשוחים יותר המצריכים השקעת זמן מרובה לאומת אזורים אחרים. ישנן חזיתות בניינים אשר ספגו מעט שמש לאורך השנים לאומת חזיתות הפונות דרומה ונהנות משמש עוצמתית לאורך רוב שעות היום.

השימוש במבער מתיך את הדבק ומשחרר את הגרגירים אשר מצריכים קילוף עם שפכטל יעודי מתאים, מדובר על שרפת הקירות בצורה שיטתית עד לניקוי מלא של כל הגרגירים מהקירות. מצב הקירות לאחר הקילוף בדרך כלל מחייב בשטיפה בלחץ מים גבוה ופירוק חלקי בטון רופפים והכנת הקירות לחיפוי מחדש ויש לצפות לפגיעה בקירות בשלבי הקילוף.

בזמן הקילוף של שליכט המרמרינה השימוש בשפכטל חד מאוד ודיסק עם מברשת ברזל אשר גורמים לקירות לפגיעה יחסית, יש לצפות לשריטות וסדקים בקירות וכמות לכלוך גדולה יחסית.

מפרט לקילוף שליכט מרמרינה:

  1. שימוש במבער ושפכטל יעודי להסרת השליכט (מומלץ שימוש בברנר איכותי).
  2. ניקוי שאריות גרגירים בעזרת דיסק עם מברשת ברזל.
  3. שטיפת הקירות בלחץ מים גבוה.
  4. פירוק חלקי בטון וחריצת סדקים בקירות.
  5. ביצוע שיקום בטון לפי תקן ארצי.
  6. ביצוע איטום סדקים בשפכטל חוץ ומעל תיקוני הבטון.

לאחר מפרט זה ניתן יהיה להתחיל מפרט לחיפוי מחדש של המעטפת בכל חומר אחר לפי הצורך, יש לבדוק צורך לשימוש בפריימר מתאים לפי סוג החיפוי החדש.

לקריאה על חידוש שליכט אקרילי..

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button