קבלן שיפוץ בניינים

כאשר עבודות שיפוצים בסיסיות לבתים רבים, מגיעות לסכום של מעל למאה אלף שקלים ולהרבה אנשים סכום זה אינו מבוטל. לרוב בעלי הבתים אין תמיד תזרים מזומנים זמין, לצורך ביצוע עבודות שיפוצים ופרויקטים בהיקפים כאלה. עבודת שיפוצים בסיסית לדירה בגודל שמונים מטר, הכוללת הריסה לגמרי של כל הקירות וקבלת משטח נקי. ביצוע עבודות חשמל ואינסטלציה תוך כדי, הרמת הריצוף בחדר האמבטיה ואיטום מלא. בנייה קירות חדשים וחלוקה מחדש של חלל החדש, כולל הנמכת תקרות ופרישת תאורה חדשה. פרויקט פשוט בהיקף זה, עובר בקלות את רף המאה אלף שקלים ואינו כולל ריהוט ואביזרים.

מימון לשיפוץ בניינים:

פרויקטים גדולים כמו בשיפוץ בניינים, שם ניתן לראות את הועד אשר מתקשה לגייס תקציב לשיפוץ. רוב הבניינים מוזנחים בשל חוסר תקציב לשיפוץ ובשל העלויות הגדולות של שיפוץ הבניין. לדיירים קשה מאוד לגייס סכום גדול במכה אחת, כאשר התזמון אף פעם לא מסתדר כמו שרוצים. כאשר נכנסים לשיפוץ בניינים, נושא המימון וקבלת יכולת להחזיר בתשלומים יכולה להיות הפתרון המושלם. פרישת סכום של מאה אלף שקלים בין עשרה דיירים לדוגמא, יהיה קשה עבור הדיירים לעמוד בתשלום אחיד של עשרת אלפים. כאשר ניתן לפרוש זאת לתקופה של שנה או יותר וברמת החזרים של מאות שקלים בחודש, שכן הנתונים משתנים לפי מחירי השיפוץ ומספר הדיירים בבניין.

מאה אחוז מימון?

רוב בעלי המקצוע אינם רגילים לתת מימון מלא ולרוב רוצים לקבל תשלום, בסוף היום או כל שבוע. ישנם כמות קטנה מאוד של קבלני שיפוצים אשר, נותנים מאה אחוז מימון לעבודות שיפוצים. יש אפשרות לבעלי בתים לפרוש צ'קים לפי בסיס חודשי, בפרישה מוסכמת מראש עם הקבלן. כמובן שמדובר בריבית מסוימת אשר אותה מצרפים למחיר הכולל, שכן הכול תלוי המספר ההחזרים של המימון. בפרויקטים גדולים גם אם מדובר בהרבה דיירים, עדיין ישנה פרישת צ'קים לפי כמות החודשים אשר הוסכמה עם הקבלן המבצע.

איך קובעים את מחיר השיפוץ?

לרוב עבודות השיפוץ ישנו מחירון שיפוצים, או שמקבלים מספר הצעות מחיר אשר קובעות את הממוצע. לפי הממוצע בין הקבלנים, ניתן יהיה לאמוד את המחיר של השיפוץ. כמובן שיש לשים לב למפרט, אשר כולל את אופן ביצוע העבודה ואת החומרים. ישנם הבדלים בין המפרטים שהקבלנים יגישו ועל כן, יש לבחון את ההצעות בקפידה.

האם 100% מימון מתאים לכל אחד?

 לא מומלץ לזוגות צעירי אשר רכשו לאחרונה, את ביתם הראשון ולקחו משכנתאות גדולות. במקרים מסוג זה עדיף להמתין מעט, עד אשר הדברים מתייצבים ורק אחר כך ניתן יהיה להיכנס לשיפוץ הבית. 100% מימון הינו מומלץ לפרויקטים גדולים של שיפוץ בניינים, או בסקטור הפרטי לבעלי בתים ודירות ותיקים. הרבה אנשים דוחים את מועד השיפוץ בשל מחסור בתזרים עכשווי, כאשר פתרון של מימון יכול לעזור מאוד ולקדם את התחלת השיפוץ.

 

עמית עוז קבלן שיפוצים, כי אנשים טובים לא פוגשים כל יום!!!

 

לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

 

רגע לפי שעוברים דף תנו לנו לייק בפייסבוק, אני מודה לכם!

לייק

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button