קבלן שיפוץ בניינים

לשירותכם ומתוך שקיפות מוחלטת אנו מביאים עדכונים שוטפים מהשטח והמחירים מתעדכנים מידי רבעון, לאחר קבלת משוב מחברות הנדסיות איתן אנו עובדים ומהנדסים פרילנסרים אשר מעדכנים אותנו.

כמובן שיש לראות במחירונים אלו קווים ראשוניים בלבד רק בכדי לקבל תמונה ויש לקחת משתנים רבים כמו היקף פרויקט ומורכבותו, כל נתון יכול להשפיע על המחיר והתמחור של המהנדס.

***הערה – כמו בכל תחום רמת הניסיון יכול להוות הבדל משמעותי בין פיקוח איכותי לרמה של מתלמד ויש לצפות להבדלים בין מהנדס מתחיל, אשר מנסה להיכנס לענף אך חסר ניסיון לאומת מהנדס ותיק אשר בעל יכולת ראיית הנולד ומניעת סיכונים והוצאות מיותרות מראש.

מחירון 2022 לפיקוח הנדסי על בניה

טווח מחירים

תיאור השירות והערות

סוג השירות
6% – 4%  מהעלות הכוללת של הפרויקט עלות באחוזים לפיקוח בניה בלבד מקצועי בלבד, וללא מעורבות בניהול הפרויקט. תמחור באחוזים נהוג על פי רוב לפרויקטים בעלות כוללת של 600,000 ₪ או יותר. פיקוח בניה בלבד (תמחור באחוזים)
9% – 6%  מהעלות הכוללת של הפרויקט עלות באחוזים לפיקוח בניה וניהול פרויקט, כשהתמחור נתון לשינויים על פי רמת המעורבות של המפקח. פיקוח בניה וניהול פרויקט (תמחור באחוזים)
1,500 – 1,000 ₪ לביקור ביקורים ממוקדים בנקודות מפתח במהלך ההתקדמות של הפרויקט, כשבתום כל ביקור מוגש ללקוח דו"ח מפורט. מותנה על פי רוב בחמישה ביקורים ומעלה. ליווי מקצועי חד פעמי וממוקד (בטווח שבין חדרה לאשקלון)
2,000 – 1,500 ₪ לביקור ביקורים ממוקדים בנקודות זמן קריטיות לאורך הפרויקט, לרבות הגשת דו"ח מפורט ללקוח בתום כל ביקורת. מותנה בדרך כלל בחמישה ביקורים או יותר. ליווי מקצועי חד פעמי ממוקד (באזורים גאוגרפים מרוחקים)
7,500 – 6,500 ₪ לחודש לרבות סיוע והכוונה בבחירת יועצים ומתכננים שונים לפרויקט, בדיקת סט התכניות, העברת ההנחיות וישיבות תיאום מול צוות התכנון והיועצים. השירות כולל גם הכנת תקציב בנייה ותיק למכרז, השוואת הצעות מחיר, בחירת קבלן, פיקוח הנדסי חלקי בתדירות של 2 ימים בשבוע והכנת ביקורת ופרוטוקול מסירה בתום השלמת הפרויקט. פיקוח בניה חלקי של 2 ימים בשבוע וניהול תיאום (עבור בית פרטי בשטח של עד 250 מ"ר בטווח שבין חדרה לאשקלון)
8,500 – 7,500 ₪ לחודש כולל סיוע בבחירת יועצים ומתכננים לפרויקט, בדיקת סט התכניות, העברת ההנחיות לצוות התכנון ותיאום מול והיועצים. בנוסף כולל השירות הכנת תקציב בנייה והגשת התיק למכרז, השוואה בין הצעות המחיר למיניהן ובחירת קבלן. החל ממועד התחלת העבודות מתקיים פיקוח הנדסי חלקי על בסיס של 2 ימי ביקורים בשבוע, הכנת ביקורת והגשת פרוטוקול מסירה לאחר שהפרויקט הושלם. פיקוח בניה חלקי של 2 ימים בשבוע (לבית פרטי בשטח של עד 250 מ"ר באזורים גאוגרפים מרוחקים)
15,500 – 11,500 ₪ לחודש השירות כולל פיקוח בניה צמוד של 5 ימים בשבוע וניהול פרויקט מלא, החל משלב התכנון ועד למסירת המפתח. באזורים גאוגרפים מרוחקים, השירות כרוך בתוספת תשלום של כ- 1,000 ₪. פיקוח בניה מלא של 5 ימים בשבוע (עבור בית פרטי בשטח של עד 250 מ"ר בטווח שבין חדרה לאשקלון)
7,500 – 6,500 ₪ לחודש השירות כולל הכנת תקציב בנייה והגשת התיק למכרז, בחירת הקבלן לביצוע פרויקט, ופיקוח הנדסי על בסיס דו שבועי, לרבות הכנת ביקורת ופרוטוקול מסירה עם השלמת הפרויקט. התמחור מתייחס לאזור המרכז. באזורים גאוגרפים שמעבר לטווח שבין חדרה לאשקלון, תיגבה תוספת תשלום בגובה של כ- 1,000 ₪. פיקוח בניה חלקי של 2 ימים בשבוע (לבית פרטי בשטח שבין 500 – 250 מ"ר)
18,000 – 12,500 ₪ לחודש פיקוח בניה צמוד בתדירות של 5 ימים בשבוע וניהול מלא של הפרויקט, החל מהשלב התכנוני ועד להשלמת הפרויקט ומסירת המפתח ללקוח. התמחור מתייחס לטווח שבין חדרה לאשקלון. באזורים גאוגרפים שמחוץ לטווח, תהיה תוספת עלות של

כ- 1,000 ₪.

פיקוח בניה צמוד של 5 ימים בשבוע וניהול הפרויקט באופן מלא (עבור בית פרטי בשטח שבין 500 – 250 מ"ר)
13,000 – 8,000 ₪ עבור תשלום חד פעמי השירות כולל סיוע בבחירת יועצים ומתכננים, העברת ההנחיות וישיבות תאום עם צוות התכנון ומעקב שוטף אחר ביצוע ההנחיות. עם קבלת היתר הבנייה נערכת בדיקה סופית לערכת התכניות, כתבי הכמויות, המפרטים וכן הלאה, ונבנים תקציב הבנייה תיק למכרז הכולל, בין היתר, חוזה משפטי, כתב כמויות, מפרט טכני לתיאור החומרים והעבודה, לוח זמנים ולוח תשלומים. התמחור משתנה בהתאם לשטח המבנה והיקף הפיקוח. הכנת תיק מכרז
10,000 – 9,000 ₪ לחודש עלות חודשית למפקח הבניה עבור שלושה ביקורים בשבוע. מוגבל ל- 6 שעות שבועיות לכל היותר ליחידת דיור עד 300 מ"ר. פיקוח בניה חלקי של 3 ימים בשבוע
3,500 – 2,750 ₪ כולל הכול השירות כולל 2 ביקורים ממוקדים בנקודות מפתח ודו"ח מפורט, על מנת לבחון את טיב העבודה במהלך ההתקדמות של הפרויקט, וביקור נוסף בתום השיפוץ לצורך אישור סופי. עם גמר הפרויקט מוגש ללקוח אישור הנדסי. תעריף פיקוח לבית פרטי הוא בתוספת תשלום של 1,000 – 500 ₪. פיקוח הנדסי בזמן שיפוץ של דירה
3,500 – 2,750 ₪ כולל הכול השירות מורכב מ- 2 ביקורים ממוקדים בהתאם לקצב ההתקדמות של הפרויקט, וביקור שלישי לצורך בדיקה, הכנת דו"ח מפורט ואישור הנדסי סופי. תעריף הפיקוח באזורים גאוגרפים מרוחקים כרוך בתוספת תשלום שבין 1,000 – 500 ₪. ליווי ופיקוח הנדסי בפרויקט שיקום של מבנה מסוכן
2,500 – 1,750 ₪ לדירה בדק בית לדירה מקבלן\ דירה יד שנייה או הערכת נזקים. הבדיקה כוללת על פי רוב התייחסות נפרדת לכל מערכת וחלק בבית כגון בדיקת מערכת החשמל, בדיקת רטיבות, כמו גם מערכת האינסטלציה, המים, הביוב, האיטום והבידוד, הצבע, חומרי הבניה בהם נעשה שימוש, יציבות המבנה, שיפועים, התאמה לתכניות הבניה והטאבו וכן הלאה. בתום הבדיקה מוגש דו"ח הנדסי מפורט המשקף באופן אמתי את המצב המבנה. תעריף הפיקוח לבית פרטי ו\או אזורים מרוחקים בתוספת תשלום של

1,000 – 500 ₪.

בדק בית לאיתור ליקויי בנייה
6,500 – 3,500 ₪ בחוות הדעת ההנדסית קיים פירוט של כל ליקויי הבניה אשר אותרו בדירה במהלך בדיקת המהנדס, כשכל ליקוי מתואר מקצועית ומלווה בתמונות להמחשה ואומדן העלויות לתיקון הליקויים על סמך ניסיונו של מהנדס. ביקור עד מומחה בבית משפט הוא בתוספת תשלום בטווח שבין

2,000 – 1,500 ₪ לביקור.

חוות דעת הנדסית לבית משפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button