קבלן שיפוץ בניינים

ישנן מספר דרכים לחזק את המבנה, אך בפרק זה נעסוק בעיבוי חיצוני למבנה. במקום לנסות ולעבות את העמודים ומשטחי הבטון, בונים מערכת חדשה באופן חיצוני אשר מחזקת את עמידות המבנה. כל קומה מכילה משטח בטון תחתון (רצפה) ומשטח עליון (תקרה), המחוזקים בעמודי בטון אשר יוצרים את ההפרדה. ניתן לחשוב על כך כעל מגשים או מדפים, אשר העמודים המחזיקים אותם נחלשו עם הזמן. את המדפים (משטחי בטון) אנחנו רוצים לקשור מחדש לקונסטרוקציית בטון, אשר תהייה עמידה יותר ללא פירוק המשטח.

כאשר אנחנו מדברים על חיזוק ועיבוי חיצוני, אנחנו מתייחסים לקשירה מחוזקת של משטחי הבטון המפרידים בין הקומות. כמו עם המדפים אשר להם יש עמודי עץ אשר תומכים אותם, אילו היינו רוצים לחזק את הקונסטרוקציה של המדף. היינו צריכים לדוגמא לקשור את המדפים לסולם ברזל משני הצדדים, על מנת לקבל תמיכה חזקה יותר. באותה הצורה, אנחנו מתחברים לקומות הבניין על ידי קשירה לברזל הפנימי והוצאת קוצים. את העמודים החדשים אנחנו בונים בצמוד למבנה על מנת להתחבר, עם שאר קורות התמיכה. קורות התמיכה או חגורות בטון אשר קשורות לאורך וצמודות לרצפות הבטון, מקבלות קשירה סופית ותמיכה על ידי העמודים. אם נסתכל על המבנה נראה, מלבני בטון עוטפים את המבנה בצורה של מסגרות בטון. החגורות עוברות מקצה אחד עד לסוף קצה הבניין, עמודי בטון עולים מפני הקרקע כלפי מעלה בקצוות. במבנים גדולים יותר יהיו הרבה עמודים גם לאורך המבנה, על מנת לספק תמיכה נוספת. לרוב צריך כל חמישה מטרים לתמוך את חגורות הבטון על ידי, עמוד בטון תומך אשר נקשר לחגורה.

לאחר שמקיפים את כל המבנה על ידי חגורות בטון ועמודים, מתקבל מראה של בניין עם תשתית בטון חיצונית בולטת. ניתן כמובן לחפות ולמתן את הנראות של הבטון, על ידי סוגי חיפוי חוץ שונים. לרוב תוכניות אלו מתקיימות על ידי קבלנים, אשר מבצעים פרויקטים של תמא 38. מדובר בפרויקט רחב שבמקרים רבים, גדול מידי לטיפול ברמת הארגון של ועד הבית. מקובל שקבלן יזם המתעסק בתמא 38 ינסה, להציע עיבוי לבניין כחלק מחיזוק המבנה לצורך בנייה נוספת. מדובר בקונסטרוקציית בטון כבדה אשר מצריכה פיקוח ויכולה לשפר בצורה ניכרת, את עמידות הבניין בפני רעידות אדמה ונזקי טבע שונים.

פתרונות לחיזוק ברמה של וועד הבית – לרוב ועד הבית מתארגן ברמה, של עיבוי עמודי הבניין על מנת לחזק לפחות את התשתית הבסיסית. עיבוי העמודים יכול לתרום רבות, לאופן חוזקו ועמידותו של המבנה לאורך שנים ארוכות.

עיבוי קירות תומכים

עמית עוז קבלן שיפוצים, כי אנשים טובים לא פוגשים כל יום!!!

לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

רגע לפי שעוברים דף תנו לנו לייק בפייסבוק, אני מודה לכם!

לייק

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button