קבלן שיפוץ בניינים

מבנים מסוכנים בתל אביב- הבעיה:
בשנים האחרונות מדווחים עוד ועוד מצבים בהם מתוארת פגיעה בחיי אדם כתוצאה ממבנה מסוכן שנפל או גרם לנזק בצורה אחרת. מדובר בתופעה בעלת השלכות חמורות כאשר לכל מבנה קיים שמסווג כמבנה מסוכן יש שעון מתקתק עד לאסון הבא. קיימים מצבים בהם אזרחים ודיירים אינם מודעים לסכנה הקיימת במבנה מסוים והעירייה היא הגוף האחראי שאינו דואג לתקן וליידע. אולם, ישנם מקרים רבים בהם המסוכנות נגלית לעין בצורות שונות כמו למשל- עקמומיות במבנה. הדיירים במקרה שכזה יכולים לקום ולעשות מעשה.

מה ניתן לעשות לצורך הגנה מפני מבנים מסוכנים?

הצעדים הראשונים ביותר שיש לעשות הינם לשנות, לשפץ ולבנות את הבניין כך שמידת הסכנה שהוא מזמן תפחת עד לסכנה אפסית ממש. למשל, בניין שבו נפגמה עם השנים התמיכה של עמודי הבסיס יוכל להפוך למבנה שאינו מסוכן באמצעות הוספת קירות או עמודי תמיכה. אלו הם צעדים פשוטים באופן יחסי. אולם, הם משמעותיים ביותר עבור הצלת חיים וצמצום פגיעות בבני אדם. מבנים מסוכנים בתל אביב אינם נמצאים באחריות הבלעדית של העירייה. כל אחד ואחת שנתקלים במבנה שכזה ואינם דואגים לשיפורו נושאים גם כן באחריות.

למי פונים עבור תיקון של מבנים מסוכנים בתל אביב?

טיפ חשוב: מבנה מסוכן דורש פעולות מקצועיות ביותר בידי קבלן מנוסה, מקצועי ואחראי. לכן, אם אתם גרים בבניין מסוכן או מודעים לקיומו של בניין כזה, עליכם לדעת שאך ורק קבלנים רשומים ומסומכים יוכלו לעסוק בפעולות השיפוץ הנצרכות. תיקון של מבנים ומיגור הסכנות שהם מנבאים יכולים להיעשות תוך שדרוג המבנה לחלוטין, כך למעשה ניתן להפיק מהמצב רווחים.

תיקון שהוא גם רווח:

חשוב מאד: על ידי הצלת מבנים מסוכנים אתם יכולים להפיק רווחים, להגדיל שטח מבנה ואף להחזיר מבנה שיצא משימוש לשימוש. מבנים מסוכנים אינם מחייבים אתכם לפנות לכיוונים של הריסה. על ידי השכרת שירותים מקצועיים נכונים אתם יכולים לקחת את המבנים, לשפץ אותם מן היסוד ובהרבה פחות השקעה להפיק הרבה יותר רווח. הפעולות מומלצות מאד והן ניתנות לביצוע אך ורק על ידי קבלנים מומחים.

עיריית תל-אביב מפעילה יחידה ייעודית לטיפול במבנים מסוכנים. היחידה פועלת בכדי לאכוף את חוק העזר העירוני בנושא. בשטחה של העיר תל-אביב יש לא מעט מבנים שהוגדרו ע"י היחידה כמסוכנים. היחידה בעירייה מקפידה להפיק מדי תקופה רשימה עדכנתי של מבנים מסוכנים כולל הסטטוס של כל מבנה. נכון לכתיבת מאמר זה היו בתל-אביב כ-498 מבנים שהוגדרו כמסוכנים ע"י העירייה.

מה עושה היחידה:

כיצד פונים ליחדה:

שיקום מבנים מסוכנים בתל אביב
שיקום מבנים מסוכנים בתל אביב
השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button