קבלן שיפוץ בניינים

חגורות בטון משמשות לצורך קשירת הקירות וחיבורם לעמודים, כאשר ישנו ישנן חגורות המשמשות לצורך נשיאת משקל, כמו מעל משקוף של חלון. לרוב כאשר אנחנו בונים קירות ישנו הצורך, כל שני מטרים גובה ליצר חגורת בטון ולקשור אותה לעמודים. אורך החגורה לא יעלה על חמישה מטרים, כך שכל חמישה מטרים ישנו עמוד (לרוב מדובר בעמוד עשרים על עשרים, אם לא מדובר בעמודי פינה).

בחומת בלוקים לדוגמא, יש ליצר חגורת בטון ברצפה וחגורה נוספת מעל לבלוקים, על מנת לקשור את כולם ביחד. לרוב יוצקים תחילה את החגורה בקרקע ואף מוצאים קוצים מראש, אותם יש לחבר בשלב מאוחר יותר עם מוטות ברזל לצורך יצור עמודים. לאחר ייבוש של חגורת הרצפה מתחילים עם הבלוקים, כאשר מדובר על בנייה באורך של מקסימום חמישה מטרים.

כל שתי שורות של בלוקים, מוציאים קוצים או פורשים מוטות ברזל על מנת לקשור אותם עם העמוד. את השורה השלישית והרביעית כבר בונים על גבי המוט המונח, כך שכאשר הטיח מתקשה המוט מקובע היטב תחת המשקל של הבלוקים והטיט עצמו.

לאחר בנייה של מספר שורות, ניתן לצקת את העמודים תוך כדי החדרת מוטות ברזל נוספים לצורך יצירת עמוד חזק. על מנת לחזק את חומת הבלוקים יש ליצר חגורה בעובי של חמש עשרה סנטימטרים ומעלה, כאשר עדיף להשתמש עם ברזל בקוטר שמונה על מנת לקבל חגורה חזקה.

גם בבניינים ישנן חגורות בטון, שכן בין העמודים צריך לקשור את הבלוקים בצורה חזקה יותר. חשוב לא פחות לבטן מסביב לדלתות וחלונות, על מנת שלא יהיו בלוקים תלויים באוויר. לרוב מסביב לדלתות מבצעים יציקה בעזרת קרשים ויוצקים בטון וכך גם מעל לחלונות.

לצורך יצור של חגורת בטון חזקה יש לערבב מלט,חצץ,חול ותוספת של דבק לטקס, כאשר על כל התערובת הזאת להיות מעורבבת היטב ולהוסיף מים לפי מידת הדילול.

יש להמתין כיום אחד על מנת לפרק את התבניות וניתן גם להרטיב את הבטון, על מנת לקבל חומר חזק הרבה יותר.

במקרים של מעקה בלוקים ללא עמודים:

ניתן להכניס ברזלים לתוך המרווחים של הבלוקים על מנת לצקת בהמשך בטון מדולל עם הרבה מים, על מנת למלא חלקים מהבלוקים. הברזל הבולט מושטח על גבי הרצועה של הבלוקים ומשמש בהמשך כחלק מהחגורה.

עמית עוז קבלן שיפוצים, כי אנשים טובים לא פוגשים כל יום!!!

לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

רגע לפי שעוברים דף תנו לנו לייק בפייסבוק, אני מודה לכם!

לייק

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button