קבלן שיפוץ בניינים
צו הריסה למבנה בתל אביב

צו הריסה לבניין בתל אביב.

מבנה בן 3 קומות במרכז ת"א בנוי על עמודים אשר הוכרז כמבנה מסוכן ולא שוקם בזמן, למרות שאפשר לראות בבירור שקיעה של קורת הבניין וחלקו האחורי של המבנה כמו נתלש ממרכז המבנה.


אומנם הגיעו מטעם העירייה לשים מספר רגלי תמיכה, אך בשביל לתמוך באמת את המבנה צריך עשרות מוטות כאלה ולעגן את כל התקרה של הבניין.
הבעיה עם כיפוף של קורה עד לשלב שנוצרה כמו בטן הפוכה, שאי אפשר להרים בחזרה את הקורה והמבנה ימשיך ללחוץ כלפי מטה עד לשבירת הקורה ונפילת העומס לקרקע.


אם היו בשלב מוקדם יותר מחזקים על ידי קורות פלדה מעוגנות ליסוד באדמה, היו יכולים להגן ולמנוע כיפוף של הקורה והצלת המבנה מסכת קריסה.
מעבר לקורה הפגועה ניתן לראות תפרים עמוקים שנוצרו כתוצאה של שקיעת המבנה לצד ולמעשה בכל קומה נוצר שיפוע מסוכן, סביר להניח שבחורף ישנה חדירת רטיבות דרך התפרים לתוך המבנה.


בעיריית תל אביב נמצאים צוות מהנדסים שמנהל את מחלקת מבנים מסוכנים, אשר הבחינו בשינוי של מצב הבניין והכריזו עליו כמבנה להריסה.
היה אפשר לעשות הרבה בכדי להציל את המבנה אך דבר לא נעשה בפועל והבניין הדרדר למצבו הנוכחי, יש לציין שמאחר והמבנה הוגדר כמבנה מסוכן אין אחריות ביטוח ואו יכולת למכור ולהשכיר דירות במבנה בצורה חוקית.

לפני שמבנה קורס בתל אביב
צו הריסה לואי מרשל תל אביב
חוששים לגבי המבנה שלכם?

לפני שיהיה מאוחר מידיי…

פנו אלינו עוד היום וצוות מקצועי

יגיע עד אליך עוד היום!

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button