קבלן שיפוץ בניינים

פרויקט תמ"א 38 הינו פרויקט ייחודי שהוקם בחסות ממשלת ישראל. פרויקט זה נועד לספק חיזוק למבנים רבים בישראל בפני רעידת אדמה. רוב הבתים בישראל שניבנו לפני שנת 1980 הינם בסכנת קריסה במקרה של רעידת אדמה עתידית, ולכן יש צורך בחיזוק המבנה, הרחבת הדירות הקיימות, הוספת ממדים ועוד. יתרונו הבולט של פרויקט תמ"א 38 הוא האפשרות לחזק ולשדרג את מבנה המגורים ללא עלות נוספת של הדיירים ובסיכון מועט.

ביצוע פרויקט תמ"א הינו חד פעמי ולכן, יש לשקול היטב את ההצעות של היזמים או החברות השונות. מומלץ במקרה של העברת הפרויקט ליזם חיצוני, לשכור מטעם נציגות הבניין מהנדס פרטי אשר ייצג אתכם ויפקח. קורה לא פעם שהדיירים מסתנוורים על ידי תוספת של מרפסת קטנה ומזניחים, חיזוק של חדר מדרגות או פיר מעלית. יש לשים לב לאופן החיזוק על מנת שיהיה בעל משמעות אמיתית, שכן ישנם הרבה גימיקים אשר מוצעים על ידי החברות השונות, ולעניות דעתי עוד יתגלו עם השנים כחסרי תועלת. מהנדס איכותי יוכל לזהות מחדלים או הצעות חסרות תועלת ממשית, לאומת דרכים אמיתיות לחיזוק המבנה ולשיפור עמידותו.

מי הם הזכאים לחיזוק המבנה?

אותם אלו הזכאים לביצוע הפרויקט בביתם ויקבלו תקצוב מממשלת ישראל לחיזוק מבנה המגורים שלהם הם האנשים המתגוררים בבתים שהוקמו על פי היתר בניה שהוצא לפני תאריך ה-1 בינואר 1980. כמו כן, מבנים נמוכים בעלי קומה אחת או שתי קומות בשטח של עד 400 מ"ר זכאים אף הם לחיזוק ושיפוץ במסגרת פרויקט תמ"א 38.

 יישום התוכנית

אם אתם מתכננים בבניין מגוריכם ליישם את פרויקט תמ"א 38, להלן מספר עצות חשובות שעליכם לדעת:

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button