קבלן שיפוץ בניינים

לוחות הגבס השכיחים משמשים אותנו, לחיפוי הקירות הפנימיים והינם חומר עמיד מאוד בזמן שרפה. קירות הגבס יכולים אומנם להיות כתחליף עבור הרבה דברים בבנייה, אך עדיין אינם אמידים מספיק ברטיבות. עד לא מזמן עדיין היו מחפים חדרי אמבטיה בלוחות גבס ירוקים, כאשר עדיין היום ישנם קבלנים אשר משתמשים בלוחות ירוקים. התקנים החדשים קובעים שיש להשתמש בצמנט-בורד, על מנת להחליף את הלוחות הירוקים אשר לא עומדים בתקנים. הלוח הירוק עדיין עטוף נייר בשני צדדיו ואינו עמיד מספיק, כאשר מדובר ברטיבות.

לוחות צמנטיים מגיעים כתחליף מעולה בשל התרכיב שלהם, המורכב מסיבי עץ בשילוב עם מלט. חוזקם ועמידותם מאפשרת, גם לבנות איתם קירות חיצוניים עבור מחסנים. במקום שימוש בלוחות אסבסט אשר נחשבים לרעילים מאוד, ניתן להשתמש בלוחות צמנט-בורד ולהשיג תוצאות טובות.

כמובן שלוחות הצמנט-בורד מצריכים יותר ניסיון, מעבודה עם לוחות גבס בשל צורת החיתוך. לוחות גבס נחתכים בעזרת סכין יפנית, כאשר לוחות צמנטיים נחתכים בעזרת דיסק או מספריים מכאניות.

למעשה מדובר בקונסטרוקציית מתכת אשר זהה לעבודות ההכנה לקירות גבס, הבנויה ממסילות וניצבים.

בדיוק כמו בקונסטרוקציית הגבס יש לבנות את המסגרות, ולפזר את הניצבים ובתוספת חיזוקים באזורים המצריכים זאת. לוחות הצמנט-בורד אומנם דקים יותר, אך מצריכים דיוק רב יותר בשל הקושי בחיתוך.

לוחות גבס ניתנים לחיתוך ולמעבר עם שופין במידת הצורך, על מנת להתאים את הלוח לאזורי החיבור. לוחות צמנטיים צריכים להיות חתוכים באופן מדויק יותר, על מנת להתאים בדיוק רב לאזור החיבורים. לאחר ביצור הבנייה של הלוחות ניתן יהיה בחדרי אמבטיה, למרוח שכבת איטום על מנת להגן על הלוחות. סיקה 107 הינו חומר מעולה למריחה על קירות צמנטיים, שכן החומר נדבק היטב ויכול להגן על הקירות לאורך זמן ארוך.

כמו בחיפוי קירות פנימיים, עם הלוחות הצמנטיים ישנה האפשרות של חיפוי חיצוני על מנת לקבל משטחים חלקים. פתרון זה יכול לשמש כאשר מדובר בקירות ישנים, כאשר ניתן לחסוך שכבות של טיח ומדובר בהגנה טובה מאוד. חיפוי חיצוני יכול חסוך את השכבות של הטיח, גם במקרים בהם הטיח אינו יכול ליישר לגמרי את פני השטח.

חיתוך לוחות צמנטבורד:

ניתן לחתוך את הלוחות על ידי שימוש בסכין מיוחד המותאמת במיוחד לעבודה עם צמנטבורד. אומנם קשה לחתוך איתה ואי אפשר לחתוך בצורה מעוגלת, אך היא אינה מלכלכת ונחשבת לנוחה. ניתן לחתוך בעזרת דיסק אך מדובר בלכלוך אשר אינו בריא לנשימה, כמו כן גם קשה לחתוך בצורה ישרה או אחידה.

ניתן להשתמש בגיקסו אך צריך משורית חדה ויש לצפות, לשחיקה מהירה של הלהב.

עמית עוז קבלן שיפוצים, כי אנשים טובים לא פוגשים כל יום!!!

לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

רגע לפי שעוברים דף תנו לנו לייק בפייסבוק, אני מודה לכם!

לייק

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button