קבלן שיפוץ בניינים

מאמר זה מתייחס לביצוע עבודת צביעה של לוחות אסבסט, המשמשים כגגות או קירות בעלי צורה גלית או ישרה. כחלק מפעולת הצביעה ישנה גם המטרה של הגנה מהפרדות סיבי האסבסט וגרימת סכנה אפשרית. יש לזכור שמדובר על עבודה מקצועית, אשר אינה יכולה להיות מבוצעת על ידי אדם חובבן או חסר ניסיון. מדובר בעבודה עם אסבסט אשר יכול לגרום לסכנה ממשית עבור מבצעי העבודה ובהמשך גם עבור דיירי המבנה.

לפני ביצוע עבודת הצביעה, כאשר מדובר בגגות, ישנו הצורך לעטוף ולהגן מראש על ריהוט הבית. כל עבודות ההכנה צריכות להיות מבוצעות מראש, כגון הזמנת פיגום לפי הצורך או הכנת דרכי גישה ובטיחות.

ביצוע עבודות הכנה לפני צביעה:

  1. יש להרטיב את הלוחות על ידי התזת מים ללא לחץ בצורת ערפל, על מנת שלא יהיה שחרור של סיבי אסבסט. לאחר מכן ניתן לשטוף בלחץ רגיל, על מנת לנקות את השטח מפסולת, אבק ולכלוך חיצוני.
  2. במקרה של צמחים מטפסים או פסולת כבדה, יש לפנותה באמצעות ידנית ללא הפעלת מכשירים מכנים.

ביצוע עבודת הצביעה:

  1. שימוש בצבע יסוד קושר, בעל יכולת היספגות וחדירה לתשתית האסבסט. החומר אמור להגן על היפרדות סיבי האסבסט. יש לבצע מספר שכבות עד לקבלת איטום אחיד, המגן לגמרי על לוחות האסבסט.
  2. שתי שכבות של צבע חוץ ופנים יבוצעו לאחר ייבוש מלא של צבע היסוד.

לצורך איטום איכותי של לוחות אסבסט, מומלץ לאחר מריחה או התזה של שכבות היסוד למרוח שתי שכבות של צבע שמן. צבע שמן הינו אמיד מאוד ובפרט בצביעת קירות פנים, כאשר ניתן לצבוע אותו על יסוד על בסיס טרפנטין. יש כמובן להתייעץ עם החברה אשר מייצרת את צבעי היסוד לפני שימוש.

ביצוע מפרט זה צריך להיות מדויק ועל ידי אדם בעל ניסיון בלבד!!!

עמית עוז קבלן שיפוצים, כי אנשים טובים לא פוגשים כל יום!!!

לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו!!!

רגע לפי שעוברים דף תנו לנו לייק בפייסבוק, אני מודה לכם!

לייק

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button