קבלן שיפוץ בניינים

כאשר נכנסים לשיפוץ בניינים נתון הגובה הינו מרכיב חשוב בשיקולים וכך גם אופן ביצוע העבודה.

בחירת בעל המקצוע צריכה להיות מחושבת לפי גודל וסוג השיפוץ אותו רוצים לבצע, שכן מדובר בעלויות גבוהות מהרגיל ונדרשת השכרת ציוד כבד ויקר.

במאמר זה נמשיך לסקור את סוגי עבודות הגובה הקיימות בשוק:

סל הרמה – ישנן הרבה אפשרויות הרמה הידראוליות כמו במות הרמה לגובה על גלגלים או מנוף הרמה אשר ניתן להגיע איתו לכל נקודה, מתאים במיוחד למרפסות ולמקומות עם קשיים להגיע.

אחת הבעיות עם ציוד זה שגם כאן מדובר בעלויות גבוהות במיוחד, ישנו צורך למפעיל הציוד לשאת רישיון למלגזה ובחלק מציוד זה יש רק אדם אחד אשר יכול להפעיל את הציוד ולא תמיד בעל המקצוע הינו מפעיל מקצועי.

קשה למצוא בעלי מקצוע כמו טייחים ורצפים עם רישיון למלגזה אשר יוכל להפעיל ציוד זה וכך שלא תמיד ניתן יהיה לעבוד על פתרון זה וכן תנאי השטח גם הם לא תמיד מאפשרים ניידות.

בעיה נוספת היא שלרוב מדובר בפתרון לגבהים נמוכים יחסית ודרכי הגישה לא תמיד מאפשרים חופש פעולה.

הבעד לסלי הרמה או במות הרמה תלוי בסוג העבודה ומתאים במיוחד למקומות לא ישרים כמו מרפסות שם סל הרמה יכול להביא את בעל המקצוע לכול פינה.

פתרון הידראולי מסוג זה מתאים לשיפוץ בניינים קצר שכן מדובר בעלות השכרה יקרה.

הנגד הינו הצורך ברישיון מלגזה וסוג הקרקע לא תמיד מאפשר חופש פעולה, כמו גינות או מדרגות.

סנפלינג – סנפלינג הינו פיתרון מעולה לעבודות תיקונים ואיטום מסביב לבניין כאשר מדובר בפרויקטים קטנים יחסית ונדרשת עבודת גובה בגבהים שונים.

סנפלינג מותאם לעבודת צביעה וסתימת סדקים, ניתן לעלות עם ציוד כמו מכונת לחץ מים לניקוי הקירות והכנה לצביעה ותיקונים ולאחר מכן מכונת איירלס לצביעה עם חומרים כמו רב גמיש.

שלא כמו עם הפיגום התלוי ניתן לעבור מסביב לבניין בקלות ולהגיע לכול נקודה, גם אם מדובר בריבוי מרפסות וגם אם קירות ישרים, הסנפלינג הינו כלי אשר עוזר לבעל המקצוע להיות נייד ולהגיע בבטחה.

הבעד לעבודות גובה עם סנפלינג מתבטא ביכולת הקלה של בעל המקצוע להגיב לבעיית הגובה ולבצע את העבודה בקלות וכמו כן אין צורך בהשכרת ציוד כבד.

סנפלינג מתאים לעבודות גובה קלות ושאינו נדרש לשאת משאות כבדים.

הנגד לשימוש בסנפלינג נמצא במחסור בבעלי מקצוע טובים בתחום זה ומאחר והרבה חובבי סנפלינג נמשכים לתחום, אבל אינם בעלי מקצוע טובים והנאת הגלישה משכיחה להם את ביצוע העבודה (בפרט אצל החברה הצעירים).

 לקבלת הצעת מחיר ללא תשלום או התחייבות צרו קשר עכשיו !!!

עמית עוז קבלן שיקום מבנים, מומחה לשיקום בטון

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button