קבלן שיפוץ בניינים

החברה מבצעת עבודות גובה ותיקוני שפריץ בסנפלינג על ידי צוות מקצועי ומנוסה וכן גם ביצוע תיקוני טיח ובטון בליווי מהנדס צמוד ובמחירים תחרותיים..

השפריץ כאחת משיטות הגימור הנפוצות ביותר בישראל

אחת משיטות הגימור הנפוצות ביותר כאן בארץ היא השפריץ הצמנטי, אם בשל עלותו הנמוכה ועמידותו הרבה לאורך השנים ואם בשל אפשרויות הגימור המגוונות ליצירת האפקט העיצובי והדקורטיביות שהוא משדר אל הסביבה. השפריץ הצמנטי מורכב ממלט וחול, וכן קוורץ, דבק ומוספים לקבלת שכבה עמידה וגמישה יותר המיועדת לגישור מעל פני הסדקים ומהווה, למעשה, כמעין בטון דקורטיבי.

השפריץ הצמנטי- אז והיום

עם זאת, להבדיל מהציפויים המאפיינים כיום את הבנייה החדשה ומצטיינים בגמישות גבוהה במיוחד במטרה לגשר מעל לסדקים, השפריץ הצמנטי שבו השתמשו בעבר כגימור חיצוני הורכב מחומרים בלתי גמישים ושנוטים לספוח רטיבות, זאת בנוסף לעובדה שהוא הותז ישירות מעל לשכבות הטיח. איכות הבנייה הישנה בתוספת של נזקי מזג האוויר ונזקי הזמן מאיצים את התפוררותו של השפריץ הישן במרוצת השנים ומובילים בהדרגה לבעיות איטום ולרטיבות המתפשטת באופן הדרגתי החל מהקומות העליונות ועד לקומות התחתונות של הבניין, כשהסממנים המוקדמים כוללים קילופי טיח וסדקים.

הסימנים שהגיעה העת לחידוש השפריץ

היות והשפריץ הישן עשוי מחומרים סופגי רטיבות, הגשמים מחלחלים במרוצת השנים אל תוך קירותיו הפנימיים של הבית ויוצרים רטיבויות, בעיות עיבוי ופגיעה ברמת הבידוד התרמי של הקירות. במידה ונזקי הרטיבות, מינימליים וזניחים ככל שיהיו, אינם מטופלים בעודם קטנים ושוליים, הם יובילו בסופו של דבר להתפוררות ונשירת השפריץ והטיח, להתפשטות הרטיבות לאזורים נרחבים ולבלאי מואץ של הקירות, ומה שהחל כבעיה נקודתית עלול להצריך בעקבות ההזנחה שיפוץ היקפי נרחב. המציאות היא שבתים רבים בישראל נראים מוזנחים ונזקקים לשיפוץ חיצוני מקיף.

היתרונות הטמונים בתיקוני שפריץ בסנפלינג בהשוואה ליתר הפתרונות

בין הפתרונות המקובלים כיום לעבודות בגובה ולתיקוני שפריץ בפרט ניתן למנות את סלי הרמה, המנופים, הפיגומים על סוגיהם השונים והסנפלינג. לתיקוני שפריץ בסנפלינג ישנם מספר יתרונות משמעותיים במקרים שבהם עולה הצורך בעבודה נקודתית וממוקדת בהשוואה לפתרונות האחרים מהסיבה שהסנפלינג מאפשר הנגשה אל כל נקודה ונקודה מסביב למעטפת המבנה. שיטת הסנפלינג זולה יותר בהשוואה לפתרונות האחרים, היא נקייה וירוקה יותר וכרוכה במינימום הפרעה להתנהלות השוטפת של הדיירים והסביבה.

שלבי הכנת הקירות לקראת תיקוני השפריץ

המפרט להתזת שפריץ חיצוני וחידוש השפריץ הישן דורש בכל השיטות לעבודה בגובה הכנה מוקדמת של שטיפת הקירות בלחץ מים והסרת הלכלוך הפיח והחומרים השונים שנדבקו אל קירות במהלך הזמן. חשוב להדגיש כי תיקוני שפריץ מחייבים את הכנת השטח בטרם המעבר לשלב התזת החומר החדש בעיקר במקרים של שפריץ בשלבי התפוררות, סדקים ורטיבויות, היות ודילוג על פעולות החיזוק של התשתית יגרמו לרטיבות שכבר נספגה בקיר להמשיך בתהליך החלחול לקירות הפנים. יש לבצע את חיזוק תשתית והכנת השטח כמספר ימים בטרם מועד ההתזה על מנת להבטיח ייבוש מוחלט של חומרי המליטה. ההכנה כוללת גירוד חלקי שפריץ הרופפים, איטום סדקים בחומרי מילוי ייעודיים, שטיפת הקירות בלחץ מים והמתנה לייבוש הקירות.

המפרט לתיקוני שפריץ בסנפלינג- שלבי היישום

השלב הבא כולל את כיסוי החלונות והמשקופים ביריעות ניילון ואיטום קירות החוץ בחומר ייעודי שקוף כגון הסילוקסן עד להספגה מלאה לעומק הקיר. בתיקוני שפריץ בסנפלינג מתבצעת ההתזה בכיוון הגלישה מלמעלה כלפי מטה באופן רציף וללא הפסקות. לאחר ייבוש שכבת הסילוקסן ניתן ליישם את שלב התזת השפריץ בשתי שכבות, תוך המתנה לייבוש בין השכבות. בתום יישום השפריץ יש לבצע אשפרה למשך מספר ימים כדי למנוע סדיקה בשכבות השפריץ.

מה חובה לבדוק רגע לפני ההתקשרות עם חברה לביצוע תיקוני השפריץ?

לפני ההתקשרות עם חברה לצורך תיקוני השפריץ בסנפלינג יש לוודא שחברה מחזיקה באישורים הנדרשים לעבודה בגובה כפי שמחייב החוק והיא ידועה כחברה בעלת מוניטין וניסיון. חשוב לדעת שעבודה בגבהים דורשת הכשרה מקצועית מטעם משרד התמ"ת. עם זאת, גם אם החברה מציגה אישור, יש לוודא שגם לכל אחד מעובדיה יישנו אישור אישי לעבודות בגובה וביטוח מתאים המכסה אתכם במקרה של תאונת עבודה.

 

להמשך קריאה על עבודות גובה בסנפלינג

השאירו פרטים ומיד נחזור אליכם עם הצעת מחיר!
Call Now Button